اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی با حضور دانشجویان و مسئولان استانی

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور خلخال معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور دانشجویان و مسئولان استانی سرپرست جدید دانشگاه پیام نور خلخال معرفی شد.

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور خلخال معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که ظهر امروز با حضور رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل، رئیس مجمع نمایندگان استان، فرماندار و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان خلخال برگزار شد، راشد صفوی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور خلخال معرفی شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور خلخال با 3 هزار دانشجو در حال فعالیت است، اظهار داشت: این مرکز فعال‌ترین مرکز پیام نور در استان است که با بیشترین میزان پذیرش دانشجو و رشته تحصیلی به دانشجویان ارائه خدمات می‌کند.

ولی‌الله خوش‌طینت خاطرنشان کرد: این مرکز با داشتن 24 رشته در حال فعالیت است که چهار رشته جدید در سال جاری به رشته‌های تحصیلی آن افزوده شده که صنایع، مدیریت جهانگردی، جغرافیا، برنامه‌ریزی شهری از جمله این رشته‌ها می‌باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به گسترش فضاهای علمی و آزمایشگاهی و فرهنگی این دانشگاه اشاره کرد و یادآور شد: هم اکنون سالن ورزشی و نمازخانه  این دانشگاه نیز در حال احداث است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم همچنین جلیل جعفری بنه خلخال رئیس مجمع نمایندگان استان خواستار بالا بردن کیفت آموزشی و زبده‌پروری در این مرکز آموزشی عالی شد و گفت: دانشگاه‌ها نقش عمده‌ای را در تربیت نیروی انسانی دارند.

همچنین هوشنگ محمدی سرپرست فرمانداری خلخال نیز از میزبانی موفق دانشگاه پیام نور خلخال در همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری خلخال و کوثر تقدیر کرد و بیان داشت: این همایش نه تنها در سطح استان بلکه به نوبه خود در سطح ملی نیز باعث به نمایش درآمدن استعدادها و توانمندی‌های دو شهرستان خلخال و کوثر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم از زحمات ثور‌الله نوروزی رئیس سابق دانشگاه پیام نور خلخال تقدیر شد و راشد صفوی حکم جدید سرپرستی  این دانشگاه را تحویل گرفت.

همچنین یزدانبخش صادقی مسئول اجرایی دانشگاه در ماه‌های اخیر به عنوان معاونت اداری این دانشگاه منصوب شد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول