اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

ماندگاری مسیر اردوهای جهادی با آموزه‌های دینی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان گفت: مسیر اردو‌های جهادی عالی‌ترین مسیری است که مسیر مستقیم را به جامعه معرفی می‌کند و ماندگاری این مسیر با آموزه‌های دینی محقق می‌شود.

ماندگاری مسیر اردوهای جهادی با آموزه‌های دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی ظهر امروز در همایش شکوه هجرت (تجلیل از فعالان عرصه جهادی و هجرت) در همدان اظهار داشت: مسیر اردو‌های جهادی عالی‌ترین مسیری است که به جامعه مسیر مستقیم را معرفی می‌کند و ماندگاری این مسیر با آموزه‌های دینی است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال منفعل کردن ما در جامعه جهانی است عنوان کرد: در دهه‌های اخیر یکی از اقدامات ظریف دشمن تعریف دشمن‌های فرضی برای سرگرم کردن ما است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان تصریح کرد: پنج کهکشان فرهنگی در جهان اسلام وجود دارد که اعیاد غدیر، قربان، رمضان، انتظار و عاشورا این پنج محور فرهنگی را تشکیل می‌دهد و یک مجموعه ذخیره قابل توجه برای رشد و تعالی جامعه در آن نهفته است که حوزه جهادی را نیز به این فرهنگ مزین می‌کنیم.

وی ادامه داد: آنچه که امروز در عرصه سیاسی و اجتماعی شاهد هستیم یک حلقه مرتبط با هم است و نگاه ما در حوزه سیاسی امنیتی یک نگاه جدی به دشمن است که اگر هر کدام از ما مأموریت‌های خودمان را به بهترین شکل انجام دهیم با یک نیم‌نگاه به خطوط دشمن می‌توانیم اتفاقات جامعه را رصد و با تحلیل سیاسی اجتماعی آسیب‌ها را مهار کنیم.

فامیل‌کریمی با اشاره به تحریم‌های پیش رو افزود: آنچه که برای همه ما مشهود است چون توسعه ما وابسته به زیرساخت‌هایی است و برای اینکه استقلال کشور را حفظ کنیم باید مسلح باشیم تا بتوانیم با مقوله‌ای به نام تحریم که با آن مواجه هستیم برخورد کنیم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان تأکید کرد: تحریم‌ها در 32 سال گذشته یکی از موانع جدی بوده که دشمن همواره برای ما در نظر گرفته است چرا که نمی‌خواهند به تراز بالای علمی و استقلال دست یابیم.

وی خاطرنشان کرد: نوع تحریمی که امروز با آن مواجه هستیم سخت‌ترین نوع تحریم است چرخش پولی امروز ما متصل به ابزار پولی و مالی دنیا است و این ابزاری شده در دست دشمن تا از آن برای فشار به ما استفاده کند گرچه ما از این چرخش به عنوان ابزاری برای توسعه استفاده می‌کنیم.

فامیل‌کریمی اذعان کرد: ما باید همت کنیم و اراده‌ها را پای کار بیاوریم تا بتوانیم از این مسیر نیز به سلامتی عبور کنیم چراکه این تحریم یک تحریم همه‌جانبه است و توأم با آن یک عملیات سنگین روانی همراه است و هر کسی به نوبه خود باید وظیفه‌اش را در مقابله با حوزه تحریم‌ها انجام دهد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با اشاره به وضعیت بهتر کشور در خصوص ذخایر طلا در کشور بیان داشت: در حال حاضر ذخایر طلا و نقدینگی کشور قابل توجه بوده و این نشان از توانمندی بازار ما است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول