اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

غدیر و انتظار فرج سرمایه‌های تشیع است

خبرگزاری فارس: عضو خبرگان رهبری واقعه غدیر خم و انتظار فرج صاحب الزمان (ع) را 2 سرمایه بزرگ جهان تشیع عنوان کرد.

غدیر و انتظار فرج سرمایه‌های تشیع است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، آیت‌الله علی معلمی صبح امروز در همایش مادران و همسران سادات شهدای قائمشهر با اشاره به حضور زنان در واقعه غدیر خم اظهار داشت: اراده زنان با ایمان، استقامت و پایداری آنها در عرصه‌های مختلف کارساز و تاثیرگذار بوده است.

وی موفقیت‌های بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران را مرهون حضور بانوان و استقامت و پایداری خانواده‌ها، مادران و همسران شهدا دانست و گفت: در صورت عدم حضور بانوان این موفقیت‌های بزرگ با نقض همراه بود.

وی افزود: مذاهب حنبلی، شافعی، مالکی و حنفی با هم اختلافات کلامی و اعتقادی دارند ولی اختلافات خود را به دعوا نمی‌کشانند، اما این گروه‌ها با شیعیان به ستیز برخاسته‌اند و در این میان استکبار جهانی از این فرصت استفاده کرده و اهل تسنن را برعلیه شیعیان تحریک می‌کند.

وی با انتقاد از رهبران آل سعود عربستان که مثلا منطق شورایی را پذیرفته‌اند، افزود: اکنون حدود 200 سال است که رهبران عربستان به صورت موروثی و خانوادگی بر مردم حکومت می‌کنند و به مردم اجازه انتخاب نمی‌دهند اما برعکس شیعیان به وصیت‌نامه پیامبر مبنی بر امامت اهل بیت (س) اعتقاد دارند و به آن عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه عزت و سربلندی انقلاب ایران در سایه امامت فراهم شد، اذعان داشت: با وجود رهبری، دشمنان جرات برخورد نظامی به کشور را ندارند که این عزت‌مندی و اقتدار در سایه ولایت و امامت به دست آمد.

معلمی یادآور شد: جهان تشیع 2 سرمایه بزرگ غدیر و انتظار فرج را پیش رو دارد و عاشورای امام حسین درس و نمادی برای پایداری و ایستادگی برای آنان است.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول