اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

غدیر رکن امامت و ادامه رسالت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: غدیر رکن امت و امامت و ادامه رسالت است و غدیر فقط مسئله شیعه نیست، بلکه مسئله همه مسلمانان و تمام ادیان الهی است.

غدیر رکن امامت و ادامه رسالت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سعید ملکی صبح امروز در دیدار با کارکنان، مربیان، ورزشکاران سادات استان به مناسبت عید سعید غدیر خم اظهار داشت: سادات جایگاه ویژه‌ای در بین مردم دارند و با توجه به پیشینه و اصل و نسب آنها که به ائمه اطهار (علیهم‌السلام) برمی‌گردد، احترام گذاشتن به آنها و تکریم سادات لازم است.

وی تصریح کرد: واقعه غدیر درس‌های بسیاری به همراه داشت که با تبیین آن می‌توان جوانان را با این درس‌ها به خوبی آشنا کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه دهه امامت و ولایت یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های مذهبی در طول سال است، گفت: این دهه فرصت بسیار مناسبی برای معرفی مفهوم امامت و ولایت به تمامی اقشار جامعه به ویژه جوانان است که باید از این فرصت نهایت بهره را برد.

ملکی ابراز داشت: غدیر تبلور ولایت و امامت است و نقش بسیار مؤثر و مهمی در زنده نگهداشتن اسلام دارد که همواره باید در کانون توجه باشد.

وی با اشاره به جایگاه ولایت فقیه گفت: استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران، نقش محوری ولایت و رهبری را به خوبی نشان داد و پیروزی انقلاب بدون نقش ولایت امکان‌پذیر نبود.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول