اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

سکه مناسبتی غدیر در مازندران نایاب شد

خبرگزاری فارس: سادات‌های مرکز مازندران برای دریافت سکه مناسبتی غدیر دچار مشکل شدند.

سکه مناسبتی غدیر در مازندران نایاب شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شنیدن افزایش قیمت سکه و اعلام نرخ افزایش و کاهش آن برای مردم امری عادی شده است اما این بار سادات مازندران برای دریافت سکه مناسبتی عید غدیر دچار مشکل شدند.

متقاضی سکه در ایام غدیر سادات هستند ولی این بار برای دریافت سکه دچار مشکل جدی شدند به طوریکه صبح امروز تعدادی زیادی از متقاضیان دریافت سکه به شعبه اصلی بانک و سرپرستی بانک ملی مازندران واقع در بلوار پاسداران شهرستان ساری مراجعه کردند که بسیاری از آنها دست خالی برگشتند.

کمبود سکه مناسبتی فقط مختص بانک ملی نیست

مدیر روابط عمومی سرپرستی بانک ملی در مازندران در گفت‌وگوی کوتاه با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: مسئول توزیع سکه بین بانک‌ها نماینده بانک مرکزی در مازندران است.

وی با اعلام اینکه مقداری سکه مناسبتی غدیر در اختیار ما بود که توزیع شده است، گفت: در حال حاضر سکه‌ای برای توزیع‌کردن نداریم.

رودباری در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که آیا با نماینده بانک مرکزی در مازندران نیز برای حل این موضوع تماس گرفته شد، بیان داشت: تلفن آقای کامیاب خاموش است.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول