اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارائه 48 اثر؛

نمایشگاه نقاشی کودک و نوجوان در زنجان آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: با ارائه 48 اثر، نمایشگاه نقاشی هنرجویان کودک و نوجوان در زنجان آغاز به کار کرد.

نمایشگاه نقاشی کودک و نوجوان در زنجان آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یحیی امیری پنج‌شنبه شب در حاشیه افتتاح نمایشگاه نقاشی کودک و نوجوان اظهار کرد: نمایشگاه هنرجویان کودک و نوجوان با هدف ارائه آثار هنرمندان کودک و نوجوان آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه آثار 20 هنرمند کودک و نوجوان ارائه شده است، افزود: این نمایشگاه تا 15 آبان ماه سال جاری آماده بازدید علاقه‌مندان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه عملکرد سه ماهه تابستان هنرمندان کودک و نوجوان یکی از آموزشگاه‌های شهرستان زنجان در این نمایشگاه ارائه شده است، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه آثار هنرمندان کودک و نوجوان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 15 تا 19 عصر از این نمایشگاه بازدید کنند، یادآور شد: بازدید برای عموم مردم آزاد است.

امیری با اشاره به اینکه این نمایشگاه در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) آماده بازدید علاقه‌مندان است، افزود: این نمایشگاه در زمینه نقاشی ارائه شده است.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول