اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران خبرداد

اجرای تئاتر در تریلی سیار برای کودکان و نوجوانان مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: کانون پرورش فکری مازندران با اجرای نمایش عروسکی توسط تریلی سیار، شور و نشاط را برای کودکان و نوجوانان مازنی به ارمغان می‌آورد.

اجرای تئاتر در تریلی سیار برای کودکان و نوجوانان مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از  روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، قاسم عزیززاده‌گرجی افزود: نمایش تریلی سیار از دیر باز در کانون پرورش فکری به عنوان یکی از شیوه‌های اجرای نمایش در قالب میدانی و حضور در میادین عمومی شهرها برگزار می‌شد که مورد استقبال ویژه کودکان و نوجوان قرار می‌گرفت.

این مسئول تصریح کرد: با هماهنگی به عمل آمده با مدیریت آفرینش‌های هنری و تئاتر کانون کشور نمایش تریلی سیار از 25 تا 27 مهر ماه جاری با حضور در 10 شهر از استان مازندران به اجرای نمایش عروسکی خواهد پرداخت.

وی از شهرهای تنکابن، چالوس، کتالم، نور، بابل، قائمشهر، ساری، گلوگاه، بهشهر و نوشهر به عنوان  این ده شهر یاد کرد و اظهار داشت: این گروه نمایشی شروع بکار خود را از استان آذربایجان شرقی آغاز نموده و با حضور در استان اردبیل، گیلان در استان مازندران به اجرای برنامه خواهد پرداخت و بعد از آن به استان‌های گلستان و خراسان شمالی سفر می‌کند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران اضافه کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولان شهری در هریک از شهرهای مورد نظر، شاهد اجرای برنامه‌ای با نشاط و جذاب برای کودکان ونوجوانان خواهیم بود. 

عزیززاده‌گرجی، هدف از این برنامه را ایجاد فضای نشاط و شادی در میان کودکان ونوجوانان، بیان مفاهیم تربیتی در قالب تئاتر و نمایش، آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های جذاب در کانون پرورش فکری عنوان کرد.

انتهای‌پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول