اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اقشار مختلف مردم محقق شد

برگزاری راهپیمایی 13 آبان‌ماه در اقصی‌ نقاط هرمزگان

خبرگزاری فارس: استان ساحلی هرمزگان، امروز یک‌بار دیگر شاهد برگزاری مراسمی بود که در این سه دهه بارها و بارها در محکومیت رفتار غرب علیه ایران اسلامی به خود دیده است.

برگزاری راهپیمایی 13 آبان‌ماه در اقصی‌ نقاط هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از فارس از بندرعباس، گزارش‌های خبرنگاران این خبرگزاری از سراسر هرمزگان حاکی از حضور مردم در مراسم راهپیمایی روز 13 آبان‌ماه است که به دلیل مصادف شدن با عید غدیر خم در این روز یعنی جمعه برگزار شده است.

علاوه بر مرکز 13 شهرستان و مراکز بخش‌های مختلف و همچنین روستاهای بزرگ، مردم جزایر نیز در راهپیمایی امروز حضوری پررنگ داشتند به نحوی که از جزایری همانند کیش، قشم، هرمز و ابوموسی گزارش‌هایی مبنی بر حضور پررنگ این مرزداران در راهپیمایی امروز مخابره شده است.

در راهپیمایی امروز همانند سال‌های گذشته شعارهایی در رابطه با محکومیت غرب در رفتار با ایران اسلامی سر داده شد. علاوه بر این در این مراسم نمادهای حکومت‌های غربی به نشانه اعتراض به آتش کشیده شد و در پایان راهپیمایی امروز بیانیه قرائت شد.

استان هرمزگان دارای جمعیتی بالغ بر 1.5 میلیون نفر و برخوردار از هزار و 500 طول کیلومتر ساحل است. این استان‌ها از استان‌های مهم کشور و به عنوان دروازه تجارت ایران محسوب می‌شود. 14 جزیره از جمله جزایر ابوموسی، تنب‌ بزرگ و کوچک در محدوده این استان قرار دارد.

انتهای پیام/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول