اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

رسانه‌ها رهنمودهای رهبری را در اولویت کاری خود قرار دهند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌ها و اهالی مطبوعات و خبرگزاری‌ها باید تحقق رهنمودهای اخیر رهبری معظم انقلاب را اولویت اصلی کاری خود قرار دهند.

رسانه‌ها رهنمودهای رهبری را در اولویت کاری خود قرار دهند

بیژن نوباوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: رخدادهای سیاسی اخیر میان مسئولان به ویژه برخی نامه‌نگاری‌ها موجب شد که فضای سیاسی کشور در هفته‌های اخیر تا حدودی متشنج و مکدر شود.

وی افزود: علت این وضعیت نیز قابل پیش‌بینی بود، چرا که مردم از مسئولان ارشد کشور انتظار ندارند که در چنین موقعیت حساسی اختلاف نظرهای خود را که در شرایط معمولی، عادی و طبیعی است، رسانه‌ای کنند.

*‌اختلاف مهمی میان مسئولان ارشد کشور وجود ندارد

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ‌از سوی دیگر اختلاف مهم، ریشه‌ای و عمیقی در میان مسئولان ارشد کشور وجود ندارد که این همه سر و صدا از سوی رسانه‌های غربی علیه ایران به راه انداخته شود.

نوباوه ادامه داد: بنابراین لازم بود که مسئولان با سعه‌صدر بیشتری به رفع اختلاف‌نظر و سلیقه خود می‌پرداختند که اینگونه نشد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه با توجه به رهنمودهای اخیر رهبری وظیفه رسانه‌ها چیست، گفت: نظرات و فرمایشات معظم‌له بسیار شفاف و روشن بود و نیازی به توضیح و تفسیر ندارد.

نوباوه تاکید کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی شرایط کشور را به درستی و با درایت تشریح و تاکید فرمودند که در این شرایط هر رفتاری که موجب اختلاف و تنش شود، خیانت به اسلام، انقلاب و ملت است.

وی افزود: با توجه به نقش مهم رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی، اطلاع‌رسانی صحیح و تاثیری که عملکرد اصحاب رسانه در میان جامعه می‌گذارد،‌ لازم است که خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و رسانه‌ها با دقت و حساسیت ویژه، تحقق منویات و رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی را در دستور کار خود قرار دهند.

نوباوه در پایان اظهار داشت: اکنون ایران اسلامی بیش از گذشته به آرامش و وحدت نیاز دارد و رسانه‌ها باید برای ایجاد فضایی آرام و به دور از تنش و اختلافات بی‌فایده و بیهوده تلاش کنند که اکثر روزنامه‌نگاران ایرانی به این مهم واقف هستند.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول