اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تربیت نیروهای متخصص در زمینه پیشگیری از اعتیاد

دوره‌های پیشگیری از اعتیاد در مناطق آسیب‌پذیر قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر مجتمع فرهنگی نور از برگزاری دوره‌های پیشگیری از اعتیاد در منطقه نیروگاه قم به منظور تربیت نیروهای متخصص در مقابله با این بلای خانمان‌سوز خبر داد.

دوره‌های پیشگیری از اعتیاد در مناطق آسیب‌پذیر قم برگزار می‌شود

حسن محمدی‌تبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های مجتمع فرهنگی نور اظهار کرد: این مجتمع دارای دارالقرآن الکریم، مهد شکوفه‌های قرآنی، سالن مطالعه، سینما، آمفی تئا‌تر، سالن تربیت بدنی، استخر، سونا، جکوزی، زائرسرا و کلاس‌های آموزشی است که با ارائه برنامه‌های مختلف، خدماتی به مردم منطقه نیروگاه ارائه می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: انجمن‌های سرود، تئا‌تر، هنری، ادبی، تربیت بدنی، خوشنویسی، رایانه، زبان انگلیسی و عربی، صنایع دستی، قرآن کریم و پژوهش در این مجتمع فعال هستند که اعضای آنها از برنامه‌های مختلف آنها استفاده می‌کنند.

مدیر مجتمع فرهنگی نور اجرای نمایش‌های مذهبی و عروسکی، برگزاری جشنواره‌ها، همایش‌ها، دوره آموزشی شنا و اکران فیلم‌های مختلف و اسکان زائران در زائرسرا را از دیگر فعالیت‌های مجتمع فرهنگی نور ذکر کرد.

وی توزیع ماهنامه آموزشی خانواده در منطقه نیروگاه را از دیگر فعالیت‌های مجتمع فرهنگی نور ذکر کرد و افزود: این ماهنامه با هدف آشنایی خانواده‌های منطقه نیروگاه با مسائل آموزشی و تربیتی توزیع می‌شود.

محمدی‌تبار با اشاره به برگزاری دوره پیشگیری از اعتیاد گفت: در این دوره 40 نفر از متقاضیان منطقه نیروگاه که دارای حداقل مدرک کارشناسی بودند شرکت کردند.

وی خاطر نشان کرد: دوره پیشگیری از اعتیاد با هدف آموزش جوانان با مسئله مصرف مواد مخدر و تربیت نیروهای متخصص در زمینه پیشگیری از اعتیاد برگزار شد و در آینده نیز دوره‌های تکمیلی آن برگزار می‌شود.

مدیر مجتمع فرهنگی نور به تدوین روزنامه‌دیواری‌هایی برای توزیع در مساجد گفت: این روزنامه‌دیواری‌ها دارای مباحث آموزشی در زمینه موضوعات دینی، خبرهای مجتمع و مناسبت‌های دینی و مذهبی است.

وی عنوان داشت: اهالی منطقه می‌توانند با مطالعه بخش آموزش این روزنامه به سئوالات مطرح شده با استفاده از پیامک پاسخ دهند.

محمدی‌تبار با بیان اینکه استقبال خوبی از برنامه‌های مجتمع فرهنگی نور شده است گفت: نیاز مبرم به آموزش در این منطقه احساس می‌شود و استقبال انجام شده از برنامه‌های مجتمع نشان‌دهنده توان و ظرفیت بالای مردم منطقه نیروگاه است.

یادآور می‌شود مجتمع فرهنگی نور از زیرمجموعه‌های سازمان تبلیغات در قم و به نوعی مجری برنامه‌های این سازمان است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول