اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

با حضور 450 دانش‌آموز

سومین کاروان راهیان‌نور بویراحمد عازم سرزمین نور شدند

خبرگزاری فارس: با حضور 450 دانش‌آموز، سومین کاروان راهیان‌نور بویراحمد عازم سرزمین نور شدند.

سومین کاروان راهیان‌نور بویراحمد عازم سرزمین نور شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز با حضور 450 دانش‌آموز، سومین کاروان راهیان‌نور بویراحمد عازم سرزمین نور شدند.

در این آیین که با حضور مسئولان آموزش و پرورش، سپاه فتح، خانواده‌ها و دانش‌آموزان برگزار شد، معاون پرورشی و تربیت‌ بدنی آموزش و پرورش بویراحمد گفت: این تعداد شامل دانش‌آموزان پایه دوم دبیرستان از دختران مدارس بویراحمد است که در قالب درس آمادگی دفاعی برگزار می‌شود.

سید بهاءالدین ملک‌حسینی گفت: دانش‌آموزان باید به طریقی آماده شوند که دل‌های آنان به زیارت قبور شهدا نایل آید. تاکنون هزار و 500 دانش‌آموز در قالب راهیان نور عازم صحنه‌ها و میادین دفاع مقدس شده‌اند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: دانش‌آموزان از مناطق شلمچه، دهلاویه، اروند، خرمشهر و هویزه دیدن می‌کنند و راویان دفاع مقدس خاطراتی از آن دوران طلایی برای آنان بازگو خواهند کرد.

شهرام مهدوی با اشاره به بصیرت‌افزایی این اردوها در میان دانش‌آموزان گفت: باید سعی شود که در این سفرهای کوتاه اما پربرکت دانش‌آموزان هر چه بیشتر با اهداف دفاع مقدس و استکبارستیزی رزمندگان و ایثارگران آشنا شوند.

وی افزود: اردوهای راهیان‌نور تاکنون اثرات بسیار سازنده‌ای داشته که روحیه دانش‌آموزان را به سوی معنویات نزدیک کرده و با تداوم برنامه‌ها و جلوگیری از گسست در کارهای فرهنگی می‌توان در آینده از ثمرات آن در جامعه بیشتر بهره برد.

مهدوی استان کهگیلویه و بویراحمد را در اعزام کاروان‌های راهیان‌نور یکی از استان‌های پیشرو در کشور معرفی کرد و گفت: اکنون جایگاه ارزنده ما در این مقوله در سطح کشور از افتخارات این استان دلاورخیز و رزمنده‌پرور به شمار می‌رود.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول