اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع):

علمای اهل سنت در جریان اهانت به پیامبر (ص) سکوت نکنند

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) در جمع طلاب حوزه علمیه ورامین گفت: از علمای اهل سنت که دلسوز اسلام هستند، می‌خواهم که در مورد برخی اهانت‌ها به پیامبر (ص) در کتب «صحیحین» فکری کنند.

علمای اهل سنت در جریان اهانت به پیامبر (ص) سکوت نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش، طلاب و اساتید حوزه علمیه امام صادق (ع) ورامین با حضور مسئولان و مدیران شهرستان ورامین با یکدیگر ملاقات کردند.

حجت‌الاسلام سید مهدی محمودی در این مراسم گفت: جسارت به ساحت پیامبر (ص) بر کام بشریت بسیار تلخ آمد و قریب به دو هفته است در سراسر دنیا مسلمین جهان به خروش آمدند و عواطف آنها خدشه‌دار شده است.

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) با اشاره به فرمایش امیرالمومنین (ع) ابراز داشت: «کسانی که از دشمن خویش غافل باشند، مکر و حیله آنها را بیدار می‌کنند»، بسیاری از مسلمانان جهان در خواب بودند و این جسارت آنها را بیدار ساخت، به‌ویژه افرادی که خود را خادم‌الحرمین می‌نامند ولی در حقیقت خائن‌الحرمین هستند، تمام دنیا به هیجان و جوش و خروش آمد اما در مدینه و کنار حرم پیامبر (ص) هیچ اعتراضی صورت نگرفت، گویا در مدینه مردم از این اهانت بی‌خبر هستند.

وی تصریح کرد: آل سعود در جریان این جسارت نشان دادند که خائن‌الحرمین و غلام حلقه به گوش صهیونیسم هستند، این تنبه و آگاهی از الطاف خفیه الهی است.

محمودی در پایان حساب اهل سنت از وهابیت را جدا کرد و اظهار داشت: وهابیت اموی است، بنیان‌گذار آن خود معاویه بوده است که در نهایت محمد بن عبدالوهاب این فرقه استکباری را راه انداخت و از علمای اهل سنت که دلسوز اسلام هستند، می‌خواهم در مورد برخی اهانت‌ها به پیامبر (ص) در کتب «صحیحین» فکری کنند.

این گزارش حاکی است، در این مراسم آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه و موسس حوزه علمیه امام صادق (ع)، حجج اسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، رضا غلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ورامین و قرچک، سید احمد حسینی رئیس شورای اسلامی شهرستان ورامین، غلامعلی قدیریان رئیس اداره اوقاف شهرستان ورامین و سید جمال جلیلی معاون سیاسی انتظامی فرماندار ورامین، سید رضا طباطبایی بخشدار مرکزی، حسن فرجی رئیس شورای اسلامی شهر، رضا کارخانه شهردار ورامین و جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه و مردم حضور داشتند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول