اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان:

ائمه جماعات اهل سنت اقدامات تروریست‌ها در سوریه را محکوم کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ائمه جماعات و جمعه و اعضای هیئت امنا مساجد به ویژه مساجد اهل سنت استان باید هر چه زودتر و بیشتر اقدامات تروریست‌ها در سوریه را محکوم کنند.

ائمه جماعات اهل سنت اقدامات تروریست‌ها در سوریه را محکوم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام صفر قربانپور در همایش گرامیداشت هفته جهانی مساجد در زاهدان با اشاره به اقدامات غیر انسانی تروریست‌ها در سوریه اظهار داشت: ائمه جماعات و جمعه و اعضای هیئت امنا مساجد به ویژه مساجد اهل سنت استان باید هر چه زودتر و بیشتر این اقدامات تروریست‌ها در سوریه را محکوم کنند و موضع شناسی برای مردم را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

وی افزود: مساجد جایگاه خاصی در میان مسلمانان دارند و وظیفه همه ما توجه ویژه به این مکان مقدس است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان داشت: اداره‌ها، نهادها و هیئت امنا مساجد نباید تنها به مسائل فیزیکی و سخت افزاری این مکان‌های مقدس توجه کنند بلکه مسائل معنوی و انسان سازی آن بیش از هر موضوع دیگری باید مورد توجه قرار گیرد.

قربانپور ادامه داد: اجرای برنامه کارگاهی توسط ائمه جماعات و هیئت امنا مساجد و برگزاری نشست‌ها و ملاقات‌های مردمی مسئولان در این مکان‌های مقدس و عمومی باید مورد توجه قرار گیرد تا زمینه رونق مساجد بیش از پیش فراهم شود.

وی گفت: چنانچه امروز موضع شناسی در مساجد انجام نشود فردا دیر خواهد بود.

در این مراسم از شماری از ائمه جماعات، اعضای هیئت امنا، خادمان و کانون‌های فرهنگی و پایگاه‌های بسیج مساجد با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول