اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای گلستان:

گلستان بهترین پایگاه اهل سنت کشور را دارد / بسیج طلاب گلستان نمونه کشوری شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای گلستان گفت: گلستان نسبت به آمار کشوری دارای بهترین و فعال‌ترین پایگاه‌های اهل سنت در کشور است.

گلستان بهترین پایگاه اهل سنت کشور را دارد / بسیج طلاب گلستان نمونه کشوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام علیرضا ریاحی عصر امروز در جمع بسیج طلاب گرگان اظهار داشت: حدود 55 پایگاه بسیج در حوزه‌های علمیه شیعه و سنی در سراسر استان اعم از خواهر و برادر فعال است که این رقم نسبت به آمار استان‌های دیگر رتبه بالاتری را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای گلستان در جشنواره مالک اشتر به عنوان سازمان نمونه کشوری انتخاب شده است، تصریح کرد: سپاه پاسداران در جشنواره مالک اشتر از بین 33 استان، گلستان را با توجه به فعالیت‌ها و قابلیت‌های ارائه شده به عنوان نمونه کشوری برگزید.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای گلستان اضافه کرد: جذب و سازماندهی بسیجیان، اعزام کاروان راهیان نور، تجهیز و افزایش پایگاه‌ها، تعامل بین برادران شیعه و اهل سنت از جمله فعالیت‌هایی بوده که توانسته این سازمان را در جایگاه برجسته‌ای قرار دهد.

ریاحی در خصوص اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق جنوب کشور خاطر نشان کرد: این اقدام برای مانور دادن و پول خرج کردن نیست بلکه یک کار بزرگ فرهنگی است و نسل جوان از نزدیک با مقوله‌های ایثار، شهادت، مقاومت و ایستادگی آشنا می‌شوند.

وی حضور طلاب بسیجی در راهیان نور را همراهی با شهدا عنوان کرد و یادآور شد: برخورد طلاب بسیجی با مخاطبان بسیار تاثیرگذار است و این افراد مسائل اخلاقی، اعتقادی، احکام و روایتگری با شهدا را باید به خوبی به نسل جوان منتقل کنند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای گلستان بیان کرد: مبلغ در جمع دانش‌آموزان و جوانان می‌تواند به هدف مطلوب برسد چرا که این یک سنگر فرهنگی است و باید حفظ و اصلاح شود و معتقدیم این سنگرها نباید خالی شوند.

ریاحی بیان کرد: سازمان بسیج طلاب در همه زمینه‌ها حضوری فعال دارد به طوریکه در فضای مجازی نیز 145 وبلاگ و دو سایت رسمی در گلستان توسط این سازمان در عرصه‌های مختلف فعال است.

وی با بیان اینکه گلستان در اردوهای جهادی نسبت به استان‌های دیگر پیشگام است تصریح کرد: گلستان یک‌هزار و 247 نفر ابلاغ برای اردوهای جهادی داشته که این رقم نسبت به وسعت استانی همانند خراسان رضوی که یک‌هزار نفر بوده است رقمی قابل توجه است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول