اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مؤسسه فرهنگی مطاف عشق

مهارت‌های زندگی در سیره شهدا تبیین می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر مؤسسه فرهنگی مطاف عشق گفت: سبک و سیاق زندگی شهدا در قالب طرح «زندگی برای جامعه» تدوین و به صورت کتابی منتشر می‌شود.

مهارت‌های زندگی در سیره شهدا تبیین می‌شود

بهمن کهن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهمیت پرداختن به موضوع سبک زندگی در قالب‌های مختلف اظهار کرد: مؤسسه فرهنگی مطاف عشق این موضوع را با توجه به مأموریت‌هایی که برای خود تعریف کرده در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: در این ارتباط در قالب یک طرح پژوهشی مهارت‌های زندگی در سیره شهدا توسط کارشناسان این مؤسسه مورد مطالعه قرار گرفت.

مدیر مؤسسه فرهنگی مطاف عشق با بیان اینکه نکات آموزنده و تربیتی بسیاری را می‌توان از سیره شهدا برداشت کرد، ابراز داشت: بخشی از این نکات در قالب کتاب «مهارت‌های زندگی در سیره شهدا» تدوین شده و آماده انتشار است.

وی شهدا را بهترین الگو برای جوانان دانست و خاطر نشان کرد: نسل جوان با استفاده از مرام و سیره شهدا می‌تواند بهترین طرح را برای زندگی خود در نظر بگیرد.

کهن عنوان داشت: در واقع این کتاب در نظر دارد چارچوب زندگی مؤمنانه را با نگاهی به الگوی شهدا برای نسل جوان امروز تبیین کند.

تلاش برای آشنا کردن کودکان با شهدا

وی با اشاره به فعالیت‌های مؤسسه مطاف عشق در ارتباط با آشنا کردن کودکان و نوجوانان با شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس اظهار کرد: برای این منظور محصولات جدیدی در حال انتشار است.

مدیر مؤسسه فرهنگی مطاف عشق بیان داشت: در این راستا با موضوع شهدا مجموعه‌ای از بازی‌های فکری طراحی شده که به زودی وارد بازار می‌شود.

وی با اشاره به طراحی پازل در ارتباط با دفاع مقدس در مؤسسه مطاف عشق خاطر نشان کرد: در طراحی این پازل‌ها رویکرد جدیدی پیگیری شده که موجب می‌شود هر قطعه از پازل به تنهایی برای کودک معنا داشته و پیامی را منتقل کند.

کهن انس گرفتن با شهدا از طریق بازی‌های کودکانه را یکی از بهترین روش‌های الگوسازی برای کودکان و نوجوانان دانست که آنها را از قهرمان‌های ساختگی غربی دور می‌کند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول