اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنقر‌و کلیایی:

دشمن عفاف و حجاب زنان را نشانه گرفته است

خبرگزاری فارس: فرماندار سنقر‌و کلیایی گفت: دشمن با راه‌اندازی و توسعه شبکه‌های ماهواره‌ای در صدد است با تغییر الگوهای رفتاری، بنیان خانواده ایرانی را با چالش روبه‌رو کند.

دشمن عفاف و حجاب زنان را نشانه گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، غلامرضا حیدری در جلسه کمیسیون امور بانوان و خانواده که در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان سنقرو کلیایی برگزار شد، اظهار کرد: امروز خواهران فعال در امور فرهنگی وظیفه سنگینی دارند که باید با اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح‌، جوانان و نوجوانان را متوجه جنگ نرم دشمن کنند.

حیدری با اشاره به هجمه‌های سنگین استکبار جهانی افزود: امروز دشمن بنیان خانواده‌ها، عفاف و حجاب زنان را نشانه رفته و با راه‌اندازی و توسعه شبکه‌های ماهواره‌ای در صدد است با تغییر الگوهای رفتاری بنیان خانواده ایرانی را با چالش روبه‌رو کند.

وی توجه به آموزه‌های دینی و اعتقادی جوانان و نوجوانان را مهم‌ترین عامل مقابله با این توطئه‌ها عنوان کرد.

فرماندار سنقرو کلیایی حضور زنان در عرصه اشتغال با برگزاری کلاس‌های آموزش در مراکز فنی و حرفه‌ای و تشکیل تعاونی به منظور استفاده از ظرفیت ایجاد شده در بخش کشاورزی و تسهیلات طرح توسعه کشاورزی را مورد تاکید قرار داد.

حیدری همچنین استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان از جمله حوزه علمیه خواهران، صنایع‌دستی، هلال‌احمر، آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره ورزش و جوانان و سایر مراکز و نهادهای فرهنگی برای برگزاری کلاس‌های مهارت‌های زندگی و توانمند‌سازی زنان و خانواده‌ها را لازم و ضروری دانست.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول