اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین:

اهتمام بر مقوله درمان از خدمات ارزنده نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به اهمیت توجه به بحث درمان گفت: اهتمام بر مقوله درمان از خدمات ارزنده نظام اسلامی است.

اهتمام بر مقوله درمان از خدمات ارزنده نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش روسا‌، مدیران و مسئولان بیمارستان شهدای 15 خرداد ورامین و درمانگاه‌های تابعه به عنوان مراکز درمانی تابعه اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران با حضور در بیت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت‌الله محمودی گلپایگانی در این دیدار با اشاره به روایات و احادیث احیاء کردن یک انسان را برابر زنده کردن تمام مردم دانست و گفت: اطباء حق بزرگی بر گردن جامعه دارند و بر همین اساس سعی و تلاش در جهت ارائه خدمات درمانی هرچه بهتر به مردم از عمده وظایف مسئولان و پزشکان است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین اظهار داشت: دغدغه یک پزشک و طبیب درمان انسان‌ها است، به مشکلات بخش درمان آشنا هستم و آنها را درک می‌کنم اما مجموعه بزرگ بخش درمانی کشور عملکرد مثبتی دارد و دلیل این عملکرد وجود اعتقادات در بین اطباء ما است، یعنی یک طبیب معتقد که با فرهنگ اسلامی پرورش یافته دغدغه طبابت انسان‌ها را دارد و این عمده مطلب است.

وی در ادامه با تقدیر از فعالیت‌های مجموعه سازمان تامین اجتماعی و اداره کل درمان استان تهران عنوان کرد: یکی از خدمات بسیار ارزنده انقلاب اسلامی اهتمام بر مقوله درمان و سلامت است که در شهرستان ورامین نیز بیمارستان شهدای 15 خرداد از برکاتی است که سازمان تامین اجتماعی در جهت رفاه حال قشر زحمتکش کارگران و بیمه شدگان مشغول ارایه خدمات درمانی است.

آیت‌الله محمودی سپس از اهتمام و سعی و تلاش  کلیه مسئولان و پرسنل زحتمکش این مرکز در راستای ارائه خدمات درمانی بهینه به بیمه شدگان و مردم این شهرستان تشکر و قدردانی کردند.

این گزارش حاکی است، حسن تاجیک، رئیس بیمارستان شهدای 15 خرداد ورامین در ابتدای این دیدار طی سخنانی به ارائه گزارشی از عملکرد این مرکز و مجموعه فعالیت‌های خدمات رسانی درمانی از سوی بیمارستان شهدای 15 خرداد در شهرستان ورامین پرداخت.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول