اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته بانوان فرمانداری آبادان خبر داد

برگزاری همایش راهکارهای پیشگیری و درمان اعتیاد در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته بانوان فرمانداری آبادان گفت: همایش راهکارهای پیشگیری و درمان اعتیاد 18 آبان ماه در آبادان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش راهکارهای پیشگیری و درمان اعتیاد در آبادان

مهسا سادات محسنی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: به منظور آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف جامعه آبادان به خصوص افراد درگیر با تربیت جوانان و نوجوانان، همایش راهکارهای پیشگیری و درمان اعتیاد در آبادان برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با همکاری موسسه فرهنگی هدی اندیشه شهرستان آبادان و کمیته بانوان فرمانداری در محل تالار مهر و در روز پنجشنبه 18 آبان ماه ساعت 18 تا 21 برگزار می‌شود.

رئیس کمیته بانوان فرمانداری آبادان ادامه داد: این همایش با حضور ارگان‌های مختلف شهرستان به خصوص اداره آموزش و پرورش، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی، مشاوران و مربیان تربیتی، خانواده‌ها و دیگر شهروندان آبادانی برگزار می‌شود.

وی در خصوص اهداف برگزاری چنین همایش‌هایی در منطقه گفت: شناخت راهکارها و عوامل مختلف بروز اعتیاد در افراد به خصوص قشر جوان جامعه از مهم‌ترین اهداف برگزاری همایش‌هایی با مقوله اعتیاد، برای مربیان تربیتی، کارشناسان و خانواده‌ها است.

محسنی‌فر ادامه داد: اعتیاد ناهنجاری اجتماعی است که باید در همه ابعاد و موضوعات به آن پرداخته شده و علاوه بر راهکارهای درمان این بیماری با عوامل پیشگیری کننده آن نیز به درستی آشنا شد.

وی در پایان گفت: خانواده‌های آبادانی می‌توانند با شرکت در این همایش با راه‌های پیشگیری و درمان اعتیاد آشنا شده و تدابیر لازم را برای بیمه کردن نوجوانان و جوانان خود در برابر این ناهنجاری اجتماعی فرا بگیرند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول