اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش‌ و‌ پرورش خراسان‌رضوی:

وضعیت اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزی مطلوب نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: وضعیت اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزی مطلوب نیست.

وضعیت اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزی مطلوب نیست

محمدتقی فخریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: خوشبختانه خداوند توفیق داد تا در سال تحصیلی جدید با توجه به سفر راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، به بهانه شرکت در هفتمین همایش سالانه ستادهای هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی کشور، ضمن همراهی با دو گروه از دانش‌آموزان اعزامی شرایط خدمات‌رسانی در این سفر را از نزدیک شاهد باشم.

فخریان با بیان اینکه وضعیت مطلوب بوده اما کافی نیست،گفت: در روز اول سفر، حضور در محل استقرار دانش‌آموزان خراسان‌رضوی در پایگاه ثامن‌الائمه بود که با هماهنگی سپاه و بسیج، امکانات مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی ضمن اشاره به برنامه بازدید از مانور شبانه دانش‌آموزان آبادان و اعزامی خراسان‌رضوی، اظهار داشت: دانش‌آموزان تربت‌حیدریه، گناباد و ناحیه 5 در این مانور شرکت داشتند و سپس همراه دانش‌آموزانی از منطقه طلاییه که یادمان 3 هزار شهید مفقودالاثر است، بازدید انجام گرفت.

فخریان با اشاره به بازدید از منطقه دهلاویه و هویزه دانش‌آموزان اعزامی از ناحیه 6 و تبادکان در پادگان حمیدیه اهواز افزود: حضور 8 هزار دانش‌آموز در منطقه شلمچه با حضور وزیر آموزش و پرورش در سه موضوع عهد و پیمان دانش‌آموزان برای ادامه راه شهدا و افزایش تقاضای دانش‌آموزان برای سفر به راهیان نور و تجدید میثاق با ولی فقیه زمان، در هفتمین همایش سالانه ستادهای هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی کشور در کربلای ایران زیبا بود.

وی دستاوردهای این سفر را تجدید و احیای خاطرات دوران دانش‌آموزی عنوان کرد و اظهار داشت: این سفر از جهت اینکه فضای فرهنگی کشور با وجود شیطنت رسانه‌ها تحت تاثیر است، دانش‌آموزان همچنان مشتاقانه به دیدن سرزمین راهیان نور می‌آیند و تاثیرگذاری عمیق را در مسائل دینی و مذهبی در میان آنها شاهد هستیم.

فخریان با بیان اینکه تحول بنیادین در همه ساحت‌های آموزشی و پرورشی دیده شده است، گفت: یکی از این ساحت‌ها، کمبود تربیت حماسی بود که با تدبیر وزیر آموزش و پرورش در این اردوهایی که دانش‌آموزان از تربیت گلخانه‌ای وارد عرصه‌های تربیت حماسی و مسئولیت‌پذیری می‌شوند، تجلی پیدا کرد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول