اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آبیک:

راهیان نور بهترین حرکت فرهنگی است/ اعزام 360 دانش‌آموز آبیکی به راهیان نور

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک راهیان نور را بهترین حرکت فرهنگی و بسیجی دانست و از اعزام 360 دانش‌آموز آبیکی به اردوهای راهیان نور خبر داد.

راهیان نور بهترین حرکت فرهنگی است/ اعزام 360 دانش‌آموز آبیکی به راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، احمد نوروزی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان گفت: اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی در پرورش آینده‌سازان انقلاب اسلامی مؤثر است.

وی افزود: هر ساله بیش از هزار نفر از دانش‌آموزان شهرستان آبیک به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند که در هفتم آذرماه امسال 360 نفر از دانش‌آموزان به همراه معلمان به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد که امیدواریم مسئولان شهرستان آبیک در بدرقه دانش‌آموزان حضوری پررنگ داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: در مناطق عملیاتی خاطرات دلاورمردی‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام برای دانش‌آموزان تداعی می‌شود که در رشد و بالندگی معنوی آنان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

نوروزی تأکید کرد: دانش‌آموزان بهترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند که برای تربیت دینی و معنویشان مسئولان و والدین وظیفه خطیری بر عهده دارند که اعزام به مناطق عملیاتی علاوه بر انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و یادآوری رشادت‌های شهدا، آزادگان و جانبازان در تقویت بنیه معنوی دانش‌آموزان نیز تأثیرگذار است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک بیان کرد: بسیجیان بهترین الگوی نوجوانان و جوانان هستند، چراکه تفکر بسیجی سرچشمه گرفته از دین اسلام، قرآن کریم و اهل بیت(ع) است.

در این جلسه مسئولان شهرستان آبیک بر همکاری با سپاه در برنامه‌های هفته بسیج، فضاسازی سطح شهر آبیک با موضوع محرم و بسیج، اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی در هفته بسیج، برگزاری مسابقات ورزشی در شهرها و روستاها و مشارکت در برنامه‌های هفته بسیج قول مساعد دادند.

در این جلسه حمید بغدادی سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک بر گنجاندن برنامه‌هایی با عنوان محکومیت اهانت به پیامبر اسلام در مراسم سوگواری و عزاداری امام حسین(ع) از سوی هیئت‌های مذهبی، مداحان و روحانیون تأکید کرد.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول