اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

اردوهای راهیان نور کاملاً داوطلبانه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: اردوهای راهیان نور کاملاً داوطلبانه است و دانش‏آموزان اجباری به حضور در این اردوها ندارند.

اردوهای راهیان نور کاملاً داوطلبانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد بناییان‏سفید در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور دانش‌آموزی که با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان و مدیران شهرستان‌ها، فرماندهان نواحی مقاومت بسیج و ستاد راهیان‌نور دانش‏آموزی سپاه استان در سالن جلسات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان برگزار شد، بیان کرد: اردوهای راهیان نور نقش بسزایی در تقویت بنیه دینی، تروج فرهنگ و تفکر بسیجی، جذب جوانان به این نهاد مقدس و آشنایی جوانان و نوجوانان با اهداف و آرمان‌های شهدا دارد.

وی اظهار داشت: اگر صدها ساعت کلاس اخلاق برای بصیرت‌افزایی برگزار شود، تأثیری که اردوهای راهیان نور و امثال آن بر جوانان و نوجوانان دارد را نخواهد گذاشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تأکید کرد: امروز نسل جوان نیاز مبرمی به استقلال‌طلبی،‌ هویت‌طلبی، عدالت‌خواهی،‌ گروه‏گرایی، ‌احساس کرامت، عزت و سربلندی دارد و این نیازها قطعاً‌ در اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی تأمین می‌شود.

بناییان‏سفید بیان داشت: امسال 8 هزار نفر به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند و وظیفه ماست که این راه نورانی را پررنگ‏تر جلوه دهیم.

وی افزود: این اردوها به صورت کاملاً داوطلبانه بوده و همه دانش‏آموزان با رضایت‏نامه والدین در آن حضور می‏یابند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان افزود: ترسیم اجباری بودن اردوهای راهیان نور، گفتاری دروغ و بیانی بی‏اساس و ناجوانمردانه است.

بناییان‏سفید تصریح کرد: تمام برنامه‌ها را برای رفع نگرانی خانواده‌ها به خوبی تدبیر و برنامه‌ریزی کرد‌ه‌ایم و تنها استانی هستیم که توانستیم در سیستم ریلی کشور، یک رام قطار اختصاصی برای این سفر نورانی طراحی کنیم.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول