اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مجمع قاریان و حافظان هلال خبر داد

مشارکت 10 هزار نفری آران و بیدگلی‌ها در طرح قرآنی 1446

خبرگزاری فارس: مدیر مجمع قاریان و حافظان هلال از شرکت 10 هزار نفر از شهرستان آران و بیدگل در طرح قرآنی 1446 خبر داد.

مشارکت 10 هزار نفری آران و بیدگلی‌ها در طرح قرآنی 1446

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محسن عباسیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این طرح قرآنی که با محوریت حفظ جزء 30 قرآن، همزمان با سراسر کشور با مشارکت مجمع قاریان و حافظان آستان هلال‌بن‌ علی(ع) برگزار شد، 21 شرکت‌کننده از آستان هلال‌بن علی(ع) به ‌عنوان برگزیده معرفی شدند.

وی افزود: از بین شرکت‌کنندگان آستان هلال‌بن علی(ع)، هفت نفر کمک هزینه عمره مفرده، شش نفر کمک هزینه عتبات عالیات و هشت نفر کمک هزینه مشهد مقدس را دریافت کردند.

مدیر مجمع قاریان و حافظان هلال، هدف اصلی از اجرای این طرح بزرگ قرآنی را آشنایی مخاطبان با مفاهیم بلند سوره‌های جزء سی‌ام قرآن کریم عنوان کرد و گفت: آستان هلال‌بن علی(ع) که به عنوان یکی از پایگاه‌های فعال طرح‌های ملی قرآنی مشارکت دارد موفق به جلب مشارکت عمومی 10 هزار نفری مردم آران و بیدگل در این طرح ملی قرآنی شد.

عباسیان یادآور شد: در طول برگزاری این طرح، برنامه زنده تلویزیونی 1446 شبکه قرآن و معارف سیما در دو نوبت به‌ صورت زنده از آستان مقدس حضرت محمد هلال‌بن علی(ع) برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: آستان هلال‌بن علی(ع) با اعزام 2 هزار نفر از شرکت‌کنندگان در آئین اختتامیه این طرح که در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد نیز مشارکت فعالی داشت.

عباسیان تصریح کرد: آستان مقدس حضرت محمد هلال‌بن علی(ع) به عنوان یکی از متولیان این طرح بزرگ قرآنی تاکنون طرح‌های چند رسانه‌ای 1441، 1442، 1443 و 1444، 1445 را برای طیف وسیعی از مشتاقان به فراگیری و انس با قرآن کریم در پنج ساله اخیر با همکاری شبکه قرآن به اجرا گذاشته که هر سال یکی از سوره‌های قرآن، محور آن قرار می‌گیرد.

وی متذکر شد: اسامی برگزیدگان این طرح از آستان مقدس حضرت محمد هلال‌بن علی(ع) در پایگاه اینترنتی آستان هلال به نشانی www.helal.ir درج شده است.

آستان مقدس حضرت محمد هلال‌بن علی‌(ع) در شهرستان آران‌ و بیدگل شهر نمونه قرآنی کشور در شمالی‌ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است.

انتهای پیام/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول