اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان آتش‌نشانی آمل خبر داد

نجات 11 کودک آملی در مهدکودک غرق در آب

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: 11 کودک که بر اثر بارش باران و آبگرفتگی شدید در مهدکودکی به دام افتاده بودند نجات یافتند.

نجات 11 کودک آملی در مهدکودک غرق در آب

شیرزاد محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: از آنجا که احتمال آب گرفتگی شهر پیش‌بینی می‌شد، با آغاز بارندگی‌های سیل‌آسا و صاعقه‌های شدید مسئولان سازمان با دستور معاونت خدمات شهری شهرداری آمل تشکیل جلسه داد.

وی افزود: بلافاصله اکیپ‌های امدادی سازمان با حضور تعداد 32 نفر نیروی امداد شامل نیروهای خارج از شیفت و نیروهای شیفت سازمان تشکیل شد.

محمدزاده بیان داشت: اکیپ‌های امدادی سازمان با تجهیزاتی نظیر 14 دستگاه پمپ لجن‌کش، 5 دستگاه پمپ روبین و 2 دستگاه پمپ تخلیه آب نیمه سنگین دیزل به مناطق آب گرفته  شهر اعزام شدند.

وی با اعلام اینکه با توجه به وحشت مردم از صاعقه‌های شدید و بارندگی‌های سیل‌آسا سیل تلفن‌های مردمی به 5 خط 125 سازمان سبب اشغال کامل خطوط شد، تصریح کرد: تعداد  5 نفر از پرسنل سازمان مشغول پاسخگویی به تلفن‌ها شدند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آمل با اشاره به اینکه همین موضوع سبب اختلال در ارتباط اطاق فرمان و اکیپ‌های امدادی اعزام شد، تاکید کرد: از مردم فهیم می‌خواهیم در صورت بروز حوادث در کمال خونسردی و متانت از اشغال کردن بی‌مورد و یا بیان کردن موارد جزیی خودداری کنند.

وی بیان داشت: از آنجا که برخی خانواده‌ها هراسان تخریب منازل خود در اثر چکه کردن سقف در ادامه یافتن بارندگی‌ها بودند با سازمان تماس گرفته و تقاضای کمک می‌کردند برای این منظور نیز اکیپ‌های ویژه برای دل‌داری و برطرف کردن وحشت خانواده‌ها در چنین مواردی اعزام شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه با ادامه یافتن امداد رسانی در حالی که گروهی از آتش‌نشانان آملی در دو مورد عملیات امداد جاده‌ای حاضر می‌شدند؛ اکیپ‌های امدادی درگیر حوادث سیل شهر بودند، گفت: آتش‌نشانان تعداد 11 کودک را از یک مهد کودک غرق در آب نجات داده و به آغوش خانواده‌های هراسان  بازگرداندند.

وی با اشاره به اینکه در عملیات‌های متعدد آب کوچه‌ها با همکاری خدمات شهری و هلال‌احمر تخلیه شد، گفت: همچنین یک مورد امداد چاه، امداد محبوسین در منزل و یک مورد آتش‌سوزی گاز نیز با حوادث بارندگی شب گذشته همزمان شدند.

انتهای‌پیام/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول