اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج امتداد عاشورا ـ 8

رجبی: فعالیت‌های بسیج در رسانه‌ها منعکس شود

خبرگزاری فارس: معاون سپاه و مسئول کمیته اطلاع‌رسانی هفته بسیج استان سمنان گفت: باید تلاش کرد تا با هم‌افزایی بسیج و رسانه‌ها و تولید رسانه‌ای، فعالیت‌های متعدد بسیج در رسانه‌ها منعکس شود.

رجبی: فعالیت‌های بسیج در رسانه‌ها منعکس شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا رجبی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی هفته بسیج در استان سمنان اظهار داشت: کمیته اطلاع‌رسانی با هماهنگی کمیته محتوایی ستاد هفته بسیج استان سمنان، محتوای تبلیغات رسانه‌ای را آماده می‌کند و در اختیار رسانه‌ها به خصوص صدا و سیمای استانی قرار می‌دهد.

وی افزود: تلاش می‌شود تا در تبلیغات رسانه‌ای سال 91، شعار محوری هفته بسیج با عنوان «بسیج امتداد عاشورا» مورد توجه قرار گیرد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان بیان داشت: بسیج حرکتی برآمده از روح و حقیقت مکتب عاشوراست و در همه عرصه‌های دفاع، علم، هنر، سازندگی، سیاست، فرهنگ، کار، فناوری و ورزش حضوری پربرکت داشته است.

رجبی با اشاره به تقارن شایسته هفته بسیج و دهه محرم ادامه داد: باید با توجه به این دو مناسبت، با هنرمندی و بهره‌گیری از فنون تبلیغی و رسانه‌ای، به گونه‌ای در تبیین بسیج و فرهنگ و تفکر بسیجی به تولیدات رسانه‌ای اقدام کرد که مفهوم بسیج در امتداد عاشورا در افکار عمومی جریان یابد.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی هفته بسیج استان سمنان با تأکید بر انتشار سریع، دقیق و درست اخبار بسیج در طول هفته بسیج بیان کرد: با توجه به گستردگی مأموریت‌های پیش‌بینی شده در طول هفته بسیج، لازم است تا با تجمیع امکانات و اعمال هماهنگی، شرایط انعکاس حداکثری فعالیت‌های این هفته در رسانه‌ها فراهم شود.

رجبی اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا ضمن فراهم‌سازی بسترهای برنامه‌ای و رسانه‌ای در همه ‌رسانه‌ها خصوصا صدا و سیما از محتوای تولیدات غفلت نکنیم و با نگاهی همه‌ بعدی، همه‌ زوایای بسیج را در رسانه طرح کنیم.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی هفته بسیج استان سمنان با اشاره به فرموده امام خامنه‌ای که فرمودند «بسیج حرکتی مردمی است که با حضور همه قشرها، از دل ملت و برای ملت تشکیل شده است»، افزود: بنابراین لازم است در رسانه‌ها به مردمی بودن بسیج و مأموریت‌های متعدد آن پرداخته شود.

وی تصریح کرد: انتظار داریم با تعاملات برقرار شده در ستاد هفته بسیج و رسانه‌ها، ابعاد پنج‏گانه مأموریت بسیج از قبیل مأموریت‌های تربیتی، فرهنگی، ورزشی، علمی و دفاعی مورد توجه قرار گیرد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان افزود: هفته بسیج فرصت مغتنمی است تا بسیج محتوا و خدمات غیرقابل انکار خود را به جامعه بازگو کند؛ در عین حال، توجه به بسیج متخصصین و اقشار متعدد بسیج از رویکردهای مهم در تولیدات رسانه‌ای این هفته خواهد بود.

جلسه کمیته اطلاع‌رسانی هفته بسیج با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‏‏فقیه در سپاه استان سمنان، قائم مقام و معاونان سیما، صدا و اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز سمنان و مدیر خبرگزاری‌ فارس استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول