اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت:

مسئولان در مبارزه با مواد مخدر با اقتدار عمل کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار باشت گفت: مسئولان متولی در خصوص مبارزه با توزیع و مصرف مواد مخدر در باشت با اقتدار عمل کنند و برخورد قاطع داشته باشند.

مسئولان در مبارزه با مواد مخدر با اقتدار عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، علی‌اصغر قلی‌پور صبح امروز در جلسه‌ شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان باشت، اظهار کرد: همه مسئولین بخصوص متولیان امر در خصوص مبارزه با تولید، توزیع و مصرف هرگونه مواد مخدر با اقتدار عمل کنند و برخورد قاطع داشته باشند.

فرماندار باشت گفت: بخشداران، دهیاران و شوراها با بسیج مقاومت و نیروی انتظامی بیشتر همکاری کنند و برای افرادی که در این خصوص فعالیت دارند ناامنی کامل ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه شهرستان باشت هر چند به لحاظ تولید، توزیع و مصرف مواد مخدر از شهرستان‌های پاک استان است اما توجه بیشتر به این مسئله با برگزاری جلسات مرتب ماهانه، ارائه برنامه، پیشنهادات سازنده، مؤثر، برنامه‌ریزی منطقی و کارآمد در این خصوص بسیار ضروری است.

فرماندار باشت در خصوص توجه ویژه بر همکاری افراد بخصوص بسیجیان که در این رابطه همکاری دارند، نسبت به مستقر کردن پایگاه مقاومت در جایگاه‌ها و نقاط حساس این شهرستان و همچنین همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها با دیگر دستگاه‌های متولی برای مبارزه و مقابله و در پیشگیری از توزیع و مصرف مواد مخدر تأکید کرد.

وی به مسئله فرهنگ‌سازی بیشتر از سوی دستگاه‌های فرهنگی، ایجاد کارگاه‌های آموزشی و تداوم آن، اطلاع‌رسانی از طرق مختلف نسبت به اثرات مخرب آن در خانواده و جامعه هم تأکید کرد.

قلی‌پور به طور محسوس و نامحسوس زیر نظر داشتن افرادی که در گذشته در این زمینه‌ها یعنی تولید، توزیع و مصرف سابقه دارند و تعهد گرفتن از آن‌ها را لازم دانست و گفت: هر چند این شهرستان کوچک است و نظارت در این رابطه به خوبی صورت می‌گیرد اما برای یک لحظه و حتی دورترین نقطه این شهرستان نباید غافل شد.

وی به مسئله توسعه ورزش جوانان و بخصوص ورزش همگانی و فرهنگ‌سازی در این خصوص به متولیان امر اشاره کرد و افزود: ورزش عامل سلامتی، تحرک، نشاط و شادابی جامعه و افزایش اقبال مردمی و عموم به ورزش همگانی امری بسیار ضروری و ارزشمند است که در این رابطه باید متولیان توجه جدی داشته باشند.

فرماندار باشت یادآور شد: با استقرار نیروی انتظامی در این شهرستان نوپا موجب افزایش ضریب امنیت، نشاط و آرامش و همچنین رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی و ناامنی کامل برای سوداگران مواد مخدر شده است که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول