اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر تاکید کرد

لزوم آگاه‌سازی جوانان از مضرات مصرف مواد مخدر

خبرگزاری فارس: فرماندار ابهر گفت: باید با اطلاع‌رسانی، جوانان را از مضرات و ویرانی‌های اعتیاد و موادمخدر آگاه کنیم.

لزوم آگاه‌سازی جوانان از مضرات مصرف مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نورالدین رفیعی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان ضمن قدردانی از تلاش‌ کمیته‌های تخصصی و دستگاه‌های مسئول در امر مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: امروز دشمنان به هر وسیله و در بحث‌های فرهنگی و اقتصادی با ترفندهای مختلف درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: ما وظیفه داریم که با اطلاع‌رسانی و آگاهی دادن کامل به جوانان، ایشان را از مضرات و ویرانی‌های اعتیاد و موادمخدر آگاه کنیم.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه باید جلسه‌های ما به صورت تخصصی و کارشناسانه برگزار شود، گفت: چرا که وظیفه سنگینی بر عهده ما است و باید تمام برنامه‌های ما به صورت دقیق و حساب شده باشد.

وی با تاکید بر لزوم رفع نقاط ضعف در مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: امروز دشمن به وسیله جنگ نرم به عنوان ابزاری مهم برای رسیدن به توطئه‌های شوم خود بهره گرفته و در این زمینه سرمایه‌گذاری‌های مادی و معنوی کلانی را داشته است.

رفیعی افزود: مقابله با این توطئه‌های شوم مستلزم بهره‌گیری از همه امکانات است و همگان باید دست در دست هم داده و در مسیر دفع توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان گام بردارند.

وی خواستار برنامه‌ریزی صحیح در شهرستان برای ریشه‌کنی استفاده از مواد مخدر و تلاش آموزش و پرورش و رسانه‌های جمعی در زمینه آگاه‌سازی والدین، نوجوانان و جوانان در زمینه مواد مخدر شد.

فرماندار شهرستان ابهر با تأکید بر لزوم آگاه‌سازی جوانان از خطرات و مضرات استفاده از مواد مخدر خاطرنشان کرد: موضوع اعتیاد به مواد مخدر علاوه بر یک مسئله اجتماعی، تبعات سیاسی و امنیتی را هم به دنبال دارد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ابهر در این جلسه با اشاره به مطالبی در زمینه مقابله و پیشگیری از مصرف مواد مخدر اضافه کرد: باید جوانان را نسبت به عواقب شوم مصرف مواد مخدر آگاه کنیم.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول