اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج و همراهی با انقلاب ـ 2

هفته بسیج نمایش اقتدار نظام مقابل دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل از هفته بسیج به عنوان نمایش اقتدار و شکوه نظام نام برد و گفت: مناسبت‌های مذهبی مهم‌ترین ابزار مقابله با هجمه‌های دشمنان است.

هفته بسیج نمایش اقتدار نظام مقابل دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی صبح امروز در جلسه ستاد هفته بسیج شهرستان بابل، اظهارداشت: توجه به بعد فرهنگی، مهم‌ترین اهداف برنامه‌های هفته بسیج است، باید برنامه‌های هفته بسیج برای جوانان پر محتوی و جذاب باشد.

وی با اشاره به اینکه تاسیس ارتش بیست میلیونی از الطاف الهی بود که شامل حال نظام جمهوری شد، افزود: این توفیق الهی بود که شامل حال بسیجیان ما در انجام رسالت الهی شد، زیرا بسیجیان همانند سید الشهدا در مسیر دین نبوی و چون ابوالفضل در اطاعت از ولی خود عمل کردند و سرافراز و ماندگار شدند.

مهدوی بیان داشت: هفته بسیج فرصت مناسبی است تا همچنان  دست آورد بزرگ بسیجیان در جامعه برقرار باشد و ضمن تقدیر از خدمات شایسته پیشکسوتان بسیجی، بیاموزیم که راه رسیدن به تعالی، پیمودن مسیر بسیجیان اسلام است.

فرماندار بابل به تقارن بین هفته بسیج و ماه محرم اشاره کرد و گفت: باید برنامه‌هایی تدوین شود که هفته بسیج امسال رنگ و بوی محرم به خود گرفته و متفاوت از سال‌های دیگر برگزار شود تا برنامه‌های ما متناسب با برنامه‌هایی که بسیجیان ما در گذشته در ماه محرم انجام می‌دانند، باشد.

وی اذعان داشت: نباید در سالی که روز تاسیس ارتش بیست میلیونی  درست متقارن با  روز عاشورا است برنامه‌های ما مثل سنوات گذشته اجرا شود بلکه باید کارهای برجسته‌تر و تاثیرگذارتری را شاهد باشیم.

مهدوی بیان داشت: در شرایطی که دشمن همه حربه‌های خود را به کار برده تا نظام را به چالش بکشاند هفته بسیج فرصتی است تا در مقابل دشمنان بار دیگر اقتدار نظام، مردم و دین اسلام را به نمایش بگذاریم و این مگر با برنامه‌ریزی دقیق انجام نخواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه جلسه ما فرمایشی نبوده بلکه اجرایی و عملیاتی است افزود: همه کمیته‌ها و بخشداران موظفند با جدیت تمام هفته بسیج امسال را به نحو بسیار شایسته‌ای انجام داده و برنامه‌ریزی دقیق و منظمی داشته باشند.

فرماندار بابل به اهمیت فضاسازی فرهنگی در هفته بسیج اشاره و بیان داشت: لازم نیست جلوی ادارات سنگر بزنیم بلکه باید به بعد فرهنگی توجه شود تا برنامه‌های ما برای نسل جوان پر محتوی و جذاب باشد و از مطالب تبلیغی تاثیرگذار استفاده شود.

وی مناسبت‌های مذهبی را مهم‌ترین ابزار در مقابله با دشمن و سکوی پرش موفقیت مسلمانان دانست و اظهارداشت: باید مساجد، حسینه و تکایای ما حوزه علمیه باشد، باید چینش سازمانی مساجد خود را تغییر داده و هیئت امنا انتخابی، مدیری متفکر در برنامه‌ریزی باشند تا در جذب مردم به این اماکن مقدسه موفق عمل کرده تا جایی که هیچ مسلمانی در خانه نماز نخواند.

انتهای پیام/86008/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول