اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری دلیجان:

44 برنامه به مناسبت هفته بسیج در دلیجان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری دلیجان از اجرای 44 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

44 برنامه به مناسبت هفته بسیج در دلیجان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مهرداد امرایی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته مناسبت‌‌های این شهرستان اظهار داشت: همزمان با هفته بسیج بیش از 44 عنوان برنامه در این شهرستان برگزار می‌شود که از این تعداد برنامه 11 برنامه درون سازمانی و مابقی برون سازمانی و مردمی است.

وی تصریح کرد: برگزاری همایش نونهالان عاشورایی، همایش نوجوانان بسیجی، همایش 13 ساله‌ها، همایش عمومی بسیج با عنوان اقتصاد مقاومتی و کار و تولید ایرانی، عطرافشانی قبور شهدا، همایش پیشکسوتان عاشورایی، برگزاری دعای ندبه، همایش شیرخوارگان حسینی، اجتماع بزرگ هیئت‌های مذهبی و بسیجیان عاشورایی بخشی از این برنامه‌ها است.

سرپرست فرمانداری دلیجان هفته بسیج را فرصت مناسبی برای گسترش فرهنگ و تفکر ناب بسیجی دانست و تاکید کرد: با وجود بسیج و تفکر بسیجی در کشور چشم طمع دشمنان و جهانخواران از کشور دور خواهد ماند.

امرایی گفت: بدون شک همانطور که امام (ره) فرمودند، تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران از برکات و الطاف خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلابی ایران اسلامی ارزانی شد.

امرایی با اشاره به اینکه بسیج با حضور قدرتمند و پر صلابت در عرصه‌های مختلف به خوبی توانسته است از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی پاسداری و صیانت کند، افزود: بسیج همواره در خدمت مردم و مطیع ولایت فقیه بوده و این موفقیت و پیروزی بسیجیان را در همه صحنه‌ها تضمین کرده است.

وی آرامش خاطر و امنیت امروز کشور را مرهون بسیج دانست و ادامه داد: بدون شک بسیاری از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تفکر بسیج و بسیجیان کشور است.

انتهای پیام/آ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول