اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

برنامه‌های ایام محرم و هفته بسیج در راستای بصیرت‌افزایی باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: با توجه به شعار هفته بسیج امسال، «بسیج در امتداد عاشورا»، برنامه‌های ایام محرم و هفته بسیج در راستای بصیرت‌افزایی اجرا شود.

برنامه‌های ایام محرم و هفته بسیج در راستای بصیرت‌افزایی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علیرضا نیکروز صبح امروز در نشست هم‌اندیشی برگزاری مراسم‌های ایام محرم در این شهرستان اظهار کرد: محرم امسال باید نسبت به سال‌های گذشته باشکوه‌تر برگزار شود.

فرماندار چرام گفت: با توجه به این‌که امسال هفته بسیج با دهه اول محرم مصادف شده است باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد.

وی تقارن هفته بسیج با محرم را فرصتی مغتنم برشمرد و عنوان داشت: باید از این فرصت استفاده بهینه شود.

این مسئول با بیان اینکه باید از متقارن شدن ماه محرم و هفته بسیج برای دمیدن روح حماسی به برنامه‌های این هفته نهایت استفاده با برنامه‌ریزی‌های مناسب در این ایام انجام داد، متذکر شد: نیروی سپاه شهرستان چرام و بسیجیان باید تمام تلاش و کوشش خود را در این زمینه به کار گیرند.

نیکروز همچنین بر حفظ میراث شهدا تأکید کرد و ابراز داشت: شاهدان موظف به یادآوری و گفتن واقعیت‌ها و حماسه این دلیرمردان هستند.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با اشاره به شور و شوق مردم این شهرستان در ماه محرم یادآور شد: باید برای روز تاسوعا و عاشورا که اوج شکوه محرم است در شهرستان برنامه‌ریزی متناسب با این ایام انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های ایام محرم و هفته بسیج باید در راستای بصیرت‌افزایی اجرا شود.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان چرام ضمن مطلوب ارزیابی کردن برنامه‌های تعریف شده برای هفته بسیج توسط مسئولان، بیان کرد: مقاومت، مسجد و نماز باید از تأکیدات برنامه‌های این هفته باشد.

نیکروز با بیان اینکه شعار هفته بسیج امسال، «بسیج در امتداد عاشورا» انتخاب شده است، عنوان کرد: این هفته متناسب با ایام دهه اول محرم نام‌گذاری شده است و مراسم‌ها نیز باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شوند که همه اقشار جامعه بتوانند از آن‌ها بهره‌مند شوند.

در این نشست امام جمعه، رئیس سازمان تبلیغات، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت و دیگر مسئولین محلی این شهرستان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و مصوباتی در این خصوص داشتند.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول