اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

ولایت‌پذیری شیعه را تهدید‌ناپذیر کرده است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری شیعیان را تهدید‌ناپذیر و شکست‌ناپذیر کرده است.

ولایت‌پذیری شیعه را تهدید‌ناپذیر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر ظهر امروز در مراسم بیستمین دوره هفته کتاب و تجلیل از کتابخوانان و فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی در اردبیل اظهار داشت: ولایت‌شناسی،‌ ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری مشخصه بارز شیعیان در عصر کنونی است که همین خصیصه آنان را تهدید‌ناپذیر ساخته و هر حربه دشمن در این زمینه ناکار‌آمد است.

وی به تحلیل دانشمندان غربی از خصیصه شیعیان اشاره کرد و یادآور شد: یکی از این پژوهشگران اعلام داشته که قدرت و قوت متکی به نهضت سرخ عاشورا و نهضت سبز مهدویت که در بین شیعیان حاکم است دو بال پرواز آنان است که با آن اوج می‌گیرند و تیرهای زهر‌آگین اقتصادی، سیاسی و فرهنگی به آنان هیچ صدمه‌ای وارد نمی‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد در آموزه‌های کربلا، عاشورا و مهدویت ما خلل ایجاد کنند، خاطرنشان کرد: آنان معتقدند اگر بر این اصول خدشه‌ای وارد کنند می‌توانند شیعیان را از مسیر اصلی خود منحرف کنند و بر همین اساس مهندسی معکوسی را طراحی کرده‌اند تا بتوانند روحیه شهادت‌طلبی را به رفاه طلبی تبدیل کرده و شیعه را از عظمت پایین بکشند.

کاملی‌فر با یادآوری اینکه تمام فیلم‌ها، سریال‌ها و تلاش آمریکا در هالیوود بر زیبا جلوه دادن رفاه است، گفت: آنان می‌خواهند با تخریب سنت‌های بومی کشورها هویت جدیدی را برای ملت‌ها ترسیم کنند و بر همین اساس است که در آمریکا به ملیت‌ها، مذاهب و نژادهای مختلف با دین‌های گوناگون کاری ندارند بلکه هدف اصلی آنها این است که همه آمریکایی زندگی کنند.

این مسئول اظهار امیدواری کرد با انتشار کتاب‌ها، ساخت فیلم‌ها و حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری زندگی دینی و اسلامی را ترسیم آمریکا را در رسیدن به این هدف ناکار‌آمد نماییم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود کتابخوانی را بزرگترین نعمت برای بشریت اعلام کرد و بیان داشت: در ارزش و اهمیت کتاب همین بس که معجزه آخرین فرستاده الهی با کتاب صورت گرفته است.

کاملی‌فر عنوان کرد: همه بزرگان با یک اثر علمی معرفی و جاودانه شده‌اند و همین آثار است که آنها را در جهان شهره ساخته است.

وی، طلب علم را فریضه‌ای برای تمام ملت‌ها اعلام و اضافه کرد: علم را باید از کودکی تا زمان مرگ آموخت چرا که افتخاری بزرگ‌تر از این نیست که فردی بمیرد و از خودش یک ورق علمی به یادگار بگذارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل پیشرفت‌های موجود در عرصه‌های مختلف علمی را در سایه علم‌اندوزی و کتابخوانی اعلام و همگان را بر ترویج ترویج کتابخوانی دعوت کرد.

انتهای پیام/ 62005/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول