اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تاکید کرد

معرفی 1100 میلیارد ریال پرونده کشاورزی به بانک‌های زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، از معرفی بیش از یک هزار و 100 میلیارد ریال طرح کشاورزی به بانک‌های زنجان خبر داد.

معرفی 1100 میلیارد ریال پرونده کشاورزی به بانک‌های زنجان

محمدرضا نهاوندی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تا پایان آذرماه یا 15 دیماه سال جاری باید همه پرونده‌های طرح توسعه کشاورزی در استان زنجان تکمیل شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرستان خدابنده 30 درصد بیش از سهم خود متقاضی برای اجرای طرح توسعه کشاورزی معرفی کرده است، خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تسهیلاتی را از سهم شهرستان‌هایی که نسبت به سهم خود پرونده‌های کمتری را معرفی کرده‌اند به شهرستان خدابنده ارائه می‌کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه تاکنون پرونده‌هایی به میزان یک هزار و 100 میلیارد ریال در زمینه طرح توسعه کشاورزی به بانک‌های استان زنجان معرفی شده است، اضافه کرد: 250 میلیارد ریال از پرونده‌های طرح توسعه عودت داده شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر به اندازه 300 میلیارد ریال از سهم اعتبارات برای معرفی پرونده‌های طرح توسعه کشاورزی استان زنجان باقی‌مانده است، ادامه داد: باید در طول یک ماه باقی‌مانده طرح‌های جدیدی به بانک‌ها معرفی شود.

نهاوندی‌پور ضمن تاکید بر اینکه باید همه پرونده‌های طرح توسعه کشاورزی در استان زنجان تکمیل شود، تصریح کرد: پرونده‌هایی که در زمینه شهرک بانوان ارسال می‌شود با اختصاص اعتباری برای فرمانداری زنجان از این طرح‌ها نیز حمایت می‌شود.

وی همچنین در ادامه سخنان خود اظهار داشت: اداره کل بازرسی استان زنجان نیز در زمینه طرح‌های ارائه شده برای توسعه طرح کشاورزی ورود پیدا کرده و این پرونده‌ها را بررسی می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه مجوز خرید دام برای جایگاه‌های دائمی که بهداشتی هستند ارائه می‌شود، یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی استان زنجان خواستار دریافت تسهیلاتی برای مددجویانی که محیط نگهداری دام خود را بهسازی کرده‌اند، دارد.

*77 درصد از پرونده‌های طرح توسعه کشاورزی زنجان مصوب بانک است

وی با تاکید بر اینکه استان زنجان از نظر موقعیت طرح توسعه کشاورزی در سطح ملی یکی از بهترین استان‌ها به شمار می‌رود، خاطر نشان کرد: 77 درصد از پرونده‌های معرفی شده به بانک در استان زنجان مصوب شده و این در حالی است که در بسیاری از استان‌ها تعداد پرونده‌های مصوب شده در بانک‌ها پایین بوده است.

نهاوندی‌پور اظهار داشت: استان زنجان از نظر انعقاد قرارداد در زمینه طرح‌های توسعه کشاورزی نیز در رتبه 12 کشوری قرار دارد.

انتهای پیام/73006/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول