اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا با حضور وزیر بهداشت صورت می‌گیرد

افتتاح و کلنگ‌زنی 374 میلیارد ریال پروژه بهداشتی فرهنگی در بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در سفر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی 374 میلیارد ریال پروژه بهداشتی و فرهنگی، ورزشی در استان بوشهر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی 374 میلیارد ریال پروژه بهداشتی فرهنگی در بوشهر

غلامرضا حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر افزود: در این سفر مجتمع فرهنگی، ورزشی دانشگاه علوم پزشکی با 2 هزار و 355 متر مربع وسعت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: این مجتمع شامل سالن فوتسال، هندبال، والیبال، بسکتبال، تیراندازی، تنیس روی میز، شطرنج، بدنسازی و دارت است که با 17 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در مدت یکسال ساخته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه در این سفر از یادمان شهدای این دانشگاه پرده‌برداری می‌شود گفت: در این سفر عملیات اجرایی مجتمع کلاس‌های آموزشی به مساحت 2 هزار و 550 متر مربع و با اعتبار 30 میلیارد ریال و استخر دانشگاه با 48 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری آغاز می‌شود.

حیدری بیان کرد: در سفر وزیر بهداشت از طرح‌های در دست ساخت این دانشگاه شامل دانشکده پزشکی و دندانپزشکی با 17 هزار متر مربع زیربنا و 170 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری، سالن آمفی تئاتر دانشگاه با 2 هزار 500 متر مربع زیربنا و 35 میلیارد ریال اعتبار، مرکز درمانی ناباروری و نازایی با 280 متر مربع زیربنا و 17.5 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بازدید می‌شود.

وی گفت: همچنین وزیر بهداشت از کلینیک تخصصی دندانپزشکی با 650 متر مربع زیربنا و 40 میلیارد ریال اعتبار، سالن اختصاصی امتحانات فجر با 1100 متر زیربنا و 3 میلیارد ریال اعتبار و کتابخانه سایت پردیس با یک‌هزار و 364 متر مربع زیربنا و 13 میلیارد ریال اعتبار بازدید می‌کند.

مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت فردا با حضور محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور به منظور افتتاح چندین طرح عمرانی به استان بوشهر سفر می‌کند.

افتتاح بیمارستان 200 تختخوابی شهدای خلیج فارس و 4500 واحد مسکن مهر از جمله مهم‌ترین برنامه‌های سفر معاون اول رئیس جمهور و دو وزیر کابینه به بوشهر است.

انتهای پیام/66006/صا/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول