اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت قزوین:

رژیم صهیونیستی از حمله به غزه پشیمان خواهد شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت قزوین گفت: با پاسخ کوبنده مقاومت و هدف قرار دادن تل‌آویو، زمزمه‌های اعلام آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی به گوش می‌رسد.

رژیم صهیونیستی از حمله به غزه پشیمان خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین ، حجت‌الاسلام عبد‌الکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین با بیان اینکه اجرای امر به معروف در جامعه از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: اگر این فریضه الهی در جامعه کمرنگ و یا ترک شود قطعا خشونت نیز به دنبال آن بیشتر شده و آسیب‌ها و آفات بیشتر ترویج می‌یابد.

امام جمعه موقت قزوین با تأکید بر اینکه بی‌توجهی به تحقق فریضه امر به معروف عاقبتی جز روسیاهی نداشته و تباهی را به همراه دارد، افزود: اگر این فریضه در میان مسلمانان گسترش پیدا کند، دیگر ملت مظلوم لبنان و غزه احساس تنهایی نکرده و دشمنان و منافقان نیز به درستی متوجه می‌شوند که این جمعیت عظیم اگر با وحدت در مسئله‌ای اتفاق نظر داشته باشند به راحتی می‌توانند در برابر جنایات آنان ایستاده و از برادران مسلمان خود حفاظت کنند.

عابدینی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم قیام ابا‌عبدالله الحسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر بوده و تمام افراد امروز در محیط کار و خانواده نیازمند تذکر و راهنمایی هستند تا به درجه بالایی از تقوای الهی برسند، تصریح کرد: توجه به آموزه‌های دینی سبب رشد، بالندگی و اقتدار انسان‌ها و تأمین سلامت جامعه شده و همه وظیفه داریم تا برای پیاده‌شدن احکام و فرائض دینی تلاش کنیم.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک هوایی، دفاعی و همچنین پدافندی نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: این رزمایش در گستره‌ای بالغ بر 850 هزار کیلو‌متر مربع دایره پوششی برگزار شد و نتایج بسیار ارزشمندی را به همراه خود داشت که هشدار جدی به دشمنان از مهم‌ترین این نتایج بود.

امام جمعه موقت شهر قزوین ادامه داد: رزمایش مدافعان آسمان ولایت نمایشی از اقتدار نظامی، فناوری، پیشرفت نظامی، قدرت دفاعی، و بازدارندگی ایران اسلامی را به جهان نشان داد و با این حرکت مطمئن هستیم که دیگر هیچ کشوری به خود فکر تهدید و گستاخی به مرز‌های هوایی ایران اسلامی را نمی‌دهد.

عابدینی بیان کرد: ملت‌ها و کشور‌های مظلوم هم با پیش بردن به اقتدار این رزمایش بسیار دلگرم شدند که در صورت تجاوز می‌توانند بر قدرت و توان دفاعی ایران اسلامی حساب کنند.

وی با محکومیت شدید کشتار ملت مظلوم غزه توسط رژیم جنایکتار و مغرض اسرائیل تصریح کرد: رژیم صهیونیستی امروز از تجهیز مردم فلسطین به سلاح‌هایی که مرکز تل‌آویو را مورد هدف قرار می‌دهد شدیدا به وحشت افتاده و زمزمه پذیرش آتش‌بس را سر داده‌اند.

امام جمعه موقت شهر قزوین ادامه داد: تمام مسلمانان باید کشتار ملت مظلوم و بی‌گناه را محکوم کنند تا این رژیم گستاخ و همچنین جعلی احساس و فکر تنها بودن مسلمانان از یکدیگر را نکند.

عابدینی بیان کرد: شیوخ کشور‌های عربی نیز نتایج تمام همراهی‌ها و هم‌پیمانی‌های خود با رژیم صهیونیستی و سکوت برابر کشتار مسلمانان بی‌دفاع را دیده و انزجار مردم این کشور‌ها قطعأ با یاری و امداد الهی منجر به سرنگونی سران حکومت‌های طاغوتی و فاسدشان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرسی رئیس جمهور مصر باید با مواضع‌ جدی‌تر علیه اسرائیل غاصب تکلیف خود با مردم مصر را مشخص کند وگرنه توسط خود مردم از صحنه حذف می‌شود، تصریح کرد: مردم مسلمان به زودی تکلیف خویش را با افراد و عناصر وابسته نیز مشخص می‌کنند.

امام جمعه موقت شهر قزوین با اشاره به آغاز هفته بسیج تصریح کرد: اگر با روحیه بسیجی زندگی کنیم قطعأ جامعه نیز به سوی عدالت و مساوات حرکت کرده و آلودگی‌ها از جامعه زدوده می‌شود.

عابدینی بیان کرد: بسیج عالم بسیار معنا‌دار و زیبایی دارد که شرط عضویت در این نهاد تنها ارائه مدارک هویتی نیست و هر کس با صداقت، ایمان و شهادت خویش می‌تواند به عنوان یک بسیجی به تمام معنا در نظام اسلامی باشد.

انتهای پیام/77005/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول