اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور؛

گلستانی‎ها جنایات صهیونیست‌ها در غزه را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: مردم همیشه در صحنه استان گلستان همزمان با سایر هموطنان ایران اسلامی بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها در غزه تظاهرات کردند.

گلستانی‎ها جنایات صهیونیست‌ها در غزه را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مردم خدا‎جوی گرگان بعد از اقامه نماز جمعه با شعار دفاع از فلسطین باعث عزت ماست، نابودی اسرائیل خواسته ملت ماست، هیهات منا الذله، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از مصلای نماز جمعه به سمت میدان وحدت حرکت کردند.

خبرهای رسیده از خبرنگاران فارس در شهرستان‎های استان حاکی از آن دارد در تمام شهرستان‎های 14 گانه استان نمازگزاران بعد از نماز جمعه با انجام راهپیمایی جنایات صهیونیست‌ها در غزه را محکوم کردند.

فرماندار گرگان نیز در حاشیه این راهپیمایی در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گفت: امروز رژیم صهیونیستی به استیصال رسیده و برای فرونشاندن برخی از کینه‎های درونی خود اقدام به جنایت در غزه می‎کند.

حیدرعلی احمدی اظهار داشت: بعد از آنکه موج بیداری اسلامی در کشورهای خاورمیانه به وقوع پیوست، رژیم صهیونسیتی احساس ناامنی کرده و فکر می‎کند که پشتوانه‎های خود را در منطقه از دست داده است.

وی تصریح کرد: در آستانه ماه محرم شاهد هجوم جنون‎آمیز رژیم صهیونیستی به نوار غزه هستیم و امیدواریم با عنایت همین ماه بزرگ، مردم غزه با حمایت مسلمین جهان از زیر یوغ ستمکاران صهیونیست رهایی یابند.

احمدی خاطر نشان کرد: امروز رژیم صهیونیستی به استیصال رسیده و برای فرونشاندن برخی از کینه‎های درونی خود اقدام به جنایت در غزه می‎کند و قابل پیش‎بینی هم بود که این اقدامات با چراغ سبز آمریکا و اردوگاه استکبار باشد ولی حمایت ملت‎های مسلمان اجازه نمی‎دهد تا این دولت‎ها به جنایت‎های خود علیه مردم بی‎دفاع ادامه دهند.

فرماندار شهرستان گرگان از حضور پرشمار مردم گرگان در این راهپیمایی حمایت از غزه تشکر کرد و گفت: مردم مسلمان گرگان در کنار سایر مردم مسلمان حامی مردم فلسطین و غزه خواهد بود و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/2307/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول