اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت نیشابور:

متاسفانه مفتی‌های منطقه در برابر رژیم صهیونیستی حرفی برای گفتن ندارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت نیشابور گفت: متاسفانه مفتی‌های منطقه علیه سوریه فتوا می‌دادند هم‌اکنون برای اوضاع فلسطین حرفی برای گفتن ندارند.

متاسفانه مفتی‌های منطقه در برابر رژیم صهیونیستی حرفی برای گفتن ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام رجبعلی سلامی در   خطبه‌‌های نماز جمعه، اظهار داشت: این جنگ به یقین علیه اسرائیل ختم می‌شود.

وی افزود: برای نخستین بار مقاومت غزه توسط موشک‌هایش هواپیمای رژیم صهیونیستی را ساقط کرد و قلب تل‌آویو را مورد هدف قرار داد.

این مقام روحانی معتقد است: اگر قدرت‌های منطقه به سوریه حمله کنند، جنگ منطقه‌ای پیش می‌آید و اگر به لبنان حمله کنند با مشکلات جدی مواجه می‌شوند.

سلامی با بیان اینکه امروز این رژیم دچار هویت شده است، گفت: چندی است که رژیم مذکور رجزخوانی حمله می‌کند و گاهی ایران را تهدید می‌کند ولی در برابر قدرت ایران، قدرت رویارویی ندارد.

وی تصریح کرد: هرچه زمان می‌گذرد، ضعف رژیم صهیونیستی بیشتر نمایان می‌شود.

امام جمعه موقت نیشابور بیان داشت: زمانی صهیونیست‌ها ادعای دستیابی زمین از نیل تا فرات را داشتند و حال دیوار حائل می‌کشند، ولی الان می‌گویند ما خودمان را باید حفظ کنیم.

سلامی با اشاره به اینکه این رژیم به‌لحاظ سیاسی و اقتصادی، وضعیت خوبی ندارد، به‌لحاظ جغرافیایی نیز در محاصره مصر، لبنان سوریه و نوار غزه قرار گرفته است و به‌سختی توانسته است فقط خود را نگه دارد.

انتهای پیام/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول