اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده

رزمایش 20 هزار نفری بسیجیان اصفهان به پایان رسید

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: رزمایش اقتدار 20 هزار نفری بسیجیان با عنوان محرم در دانشکده امیرالمومنین (ع) سپاه به پایان رسید.

رزمایش 20 هزار نفری بسیجیان اصفهان به پایان رسید

سردار مجتبی فدا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه رزمایش 20 هزار نفری بسیجیان استان اصفهان بعد از ظهر امروز به پایان رسید، ادامه داد: بالا بردن توان رزمی بسیجیان و قابلیت ساماندهی نظامی آنها یکی از اهداف برگزاری این رزمایش بود.

وی افزود: آماده کردن دسته‌های واکنش برای مقابله با تهدیدهای احتمالی، ایجاد ظرفیت برای نیروهای بسیجی به منظور حضور در صحنه‌های دفاع از انقلاب و مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی در ابعاد مختلف نیز از مهم‌ترین اهداف برگزاری رزمایش اقتدار بسیجیان اصفهان بود.

جانشین سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: به توصیه رهبر معظم انقلاب ما از تمام که وقایع اسلامی، مردمی و ضداستکباری که در هر نقطه‌ای از جهان رخ دهد، دفاع می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان آماده دفاع از انقلاب مظلومین و مبارزه با استکبار هستند، بیان کرد: این دفاع به صورت پشتیبانی از مسلمانان مظلوم است و ممکن است روزی هم به صحنه مستقیم تبدیل شود.

انتهای پیام/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول