اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات کهگیلویه:

امر به معروف و نهی از منکر تنها وظیفه روحانیت و نیروی انتظامی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت: مردم در بر پا داشتن فریضه امر به معروف و نهی از منکر بیش از همه وظیفه دارند و بدانیم که امر به معروف و نهی از منکر تنها وظیفه روحانیت و نیروی انتظامی نیست.

امر به معروف و نهی از منکر تنها وظیفه روحانیت و نیروی انتظامی نیست

سید محمد حسینی‌طلب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با بیان گوشه‌هایی از خصایص امام حسین و یاران وفادار ایشان اظهار داشت: وقایع رخ داده در واقعه کربلا و مقاومت عده‌ای قلیل در وفاداری به امام خود در برابر خیل عظیم دشمن فلسفه‌ای است که باید به طرز صحیحی به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به اینکه باید از کارهایی که با نهضت آن حضرت مغایر است پرهیز کرد، اظهار داشت: امید است بتوانیم در ایام محرم و صفر به وظیفه اصلی خود عمل کرده و مانند امام حسین (ع) و خاندان پاک ایشان که همه چیز خود را در راه ایمان و اعتقاد خود فدا کردند ما نیز پیرو راه آن حضرت باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه بیان این مطلب که اول محرم آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر است، ابراز داشت: امام حسین (ع) به خاطر امر به معروف و نهی از منکر قیام خود را آغاز کرد.

وی افزود: هفته امر به معروف و نهی از منکر فرصت مناسبی است تا این فریضه مهم به خوبی در جامعه تشریح شود و همه ما باید همت به خرج دهیم تا جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی ما تثبیت شود.

حسینی‌طلب بیان داشت: این واجب الهی مختص به روحانیون و نیروی انتظامی نیست بلکه وظیفه همه آحاد مردم است تا با امر به معروف و نهی از منکر به اصلاح جامعه کمک کنند.

این مقام مسئول در اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با بیان اینکه کوتاهی ما در زمینه امر به معروف و نهی از منکر گناهی نابخشودنی است، تصریح کرد: قطعا اگر ما در زمینه امر به معروف کوتاهی کنیم دود آن به چشم همه ما خواهد رفت.

حسینی‌طلب ادامه داد: همه ما باید در سالم نگه داشتن نهضت امام حسین (ع) تلاش کنیم و در جهت نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر مجدانه و پر شور وارد شویم.

وی در پایان یادآور شد: اگر ما مسئله امر به معروف را جدی می‌گرفتیم امروزه خیلی از نابهنجاری‌ها در جامعه اسلامی ما به وجود نمی‌آمد.

انتهای پیام/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول