اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

سرمایه‌گذاری 42 میلیارد ریالی در معادن استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در هفت ماهه سال جاری 42 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در معادن استان زنجان صورت‌گرفته است.

سرمایه‌گذاری 42 میلیارد ریالی در معادن استان زنجان

جلال محمدی‌تبار معاون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در این مدت 13 معدن فعال در استان پروانه بهره‌برداری دریافت و زمینه اشتغالزایی برای 83 نفر را فراهم کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در سال جاری تاکنون یک میلیون و 885 هزار تن مواد معدنی از این معادن استخراج شده است.

معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به صدور 20 پروانه اکتشاف در هفت ماهه سال یادآور شد: در این مدت 628 درخواست صدور پروانه اکتشاف صادر شده و 12 گواهینامه کشف صادر شده است.

وی میزان ذخیره قطعی اکتشاف شده از این معادن را بالغ بر 3 میلیون تن عنوان کرد.

محمدی تبار در بخشی دیگر از سخنان خود از تولید 80 هزار تن شمش روی در استان خبر داد و اظهار داشت: در سال جاری تاکنون پنج مورد تبدیل پروانه بهره‌برداری موقت به دائم، یک مورد پروانه بهره‌برداری شمش طلا و یک مورد پودر معدنی صادر شده است.

وی با اشاره به اشتغالزایی ایجاد شده در واحدهای صنایع معدنی گفت: هم اکنون 142 نفر در بخش فلز روی، 20 نفر در بخش شمش طلا و 10 مورد در بخش پودر معدنی مشغول به کار شده‌اند.

معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطر نشان ساخت: در سال جاری تاکنون پنج فقره جواز تاسیس و طرح توسعه صنایع معدنی صادر شده است.

انتهای پیام/2308/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول