اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی بروجن خبر داد

اعزام 111 روحانی به شهرها و روستاهای بروجن

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی بروجن از اعزام 111 روحانی به شهرها و روستاهای این شهرستان به مناسبت ماه محرم خبر داد.

اعزام 111 روحانی به شهرها و روستاهای بروجن

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام مجید الهیان بعداز ظهر امروز در جمع مسئولان هیئت‌های مذهبی این شهرستان با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار داشت: این تعداد روحانی طرح هجرت و دفتر تبلیغات به منظور برگزاری سخنرانی و مراسم‌های مذهبی به مساجد نقاط مختلف جمعیتی این شهرستان اعزام شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد 25 روحانی در بخش مرکزی  23 روحانی در بخش بلداجی، 27 روحانی در بخش گندمان و 36 روحانی نیز در شهر بروجن برای انجام رسالت تبلیغی خود مستقر شدند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن خاطرنشان کرد: این اداره آمادگی دارد تا در صورت درخواست مساجد روستاها و شهرهای فاقد روحانی این شهرستان، به این مناطق نیز روحانی اعزام کند.

الهیان با بیان اینکه امروزه جامعه بیش از پیش نیازمند مبلغان و علمای دین است، گفت: مبلغان علوم دینی باید با رفتار و عمل شایسته خود و اهتمام نسبت به امر تبلیغ و اطلاع‌رسانی، تلاش کنند تا نیاز مردم در این زمینه برطرف شود.

وی ادامه داد: مبلغان و عالمان دینی برای تبلیغ مباحث دینی از قصه‎های پر محتوا که دارای سندیت تاریخی هستند، استفاده کنند تا درک و فهم مباحث دینی برای افراد راحت‎تر شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن افزود: یکی دیگر از راه‎های تبلیغ مباحث دینی، آسان جلوه دادن دین و دینداری است چرا که سخت‎گیری در مسائل دینی خلاف روایات وارده است و مبلغان باید به این مسئله توجه لازم را داشته باشند.

الهیان همچنین بر ضرورت ارتقای آگاهی مذهبی مردم در این شهرستان تاکید کرد و گفت: مداحان و سخنرانان باید در راستای ارتقای آگاهی مذهبی مردم نقش مهمی ایفا کرده و در روشن‌سازی بینش و نگرش مردم نسبت به سنت‌های ماه محرم تلاش کنند.

انتهای پیام/68001/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول