اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشدار اداره برق اصفهان

نصب علم‌های عزاداری در کنار شبکه‌های برق خطرآفرین است

خبرگزاری فارس: مسئول تعمیرات توزیع برق شهرستان اصفهان با بیان اینکه نصب علم‌های عزاداری به شبکه‌های برق و یا در مجاورت آنها خطرآفرین است، از شهروندان درخواست کرد موارد مشهود خطر آفرین حادثه برق گرفتگی را به سامانه 121 گزارش کنند.

نصب علم‌های عزاداری در کنار شبکه‌های برق خطرآفرین است

هومن خداپرست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در ایام محرم در مساجد و تکایا مبادرت به چراغانی و نصب علم عزاداری می‌کنند، اظهار کرد: شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در راستای کاهش حوادث برق‌گرفتگی و برخورد موانع با شبکه‌های برق با مسئولان ایمنی هر امور هماهنگ و مواردی را برای ارائه گزارشات حوادث مشهود متذکر شدند.

وی افزود: تاکنون مدیران برخی امورهای برق با 30 نفر از ائمه جماعات مساجدی که مبادرت به نصب علم‌های بلند در مجاورت مساجد کرده‌اند، جلسه و موارد رعایت نکات ایمنی در مراسم‌ها را هشدار دادند.

کارشناس مسئول تعمیرات و سرویس معابر توزیع برق شهرستان اصفهان تصریح کرد: قسمت جنوب اصفهان مواردی همچون نصب علم‌های بلند که احتمال برخورد با شبکه‌های برق وجود داشت مشاهده و به تکایا و مساجد تذاکراتی برای تغییر محل نصب آنها داده شد.

وی ادامه داد: همچنین گروه‌های تخصصی از مدیران ایمنی و کنترل ضایعات برای کنترل موارد ایمنی در سطح شهر تشکیل شد که در مدت 10 روزه برگزاری مراسم‌های عزاداری در محل امور خود موارد مشهود احتمال خطر برق‌گرفتگی را با هماهنگی شهرداری و نیز هیئت‌های مذهبی گزارش و رفع کنند.

خداپرست گفت: در امور هشت‌گانه شرکت توزیع برق شهرستان رعایت نکات ایمنی در بحث چراغانی و نصب علائم به روابط عمومی‌های ادارات نیز ابلاغ شده است.

وی با تاکید به اینکه برای کاهش خطرات برق‌گرفتگی یک بسیج همگانی لازم است، افزود: توصیه می‌شود تکایا و مساجد علم‌های عزاداری خود را به شبکه‌های برق و یا در نزدیکی آنها نصب نکنند.

کارشناس مسئول تعمیرات و سرویس معابر توزیع برق شهرستان اصفهان درخواست کرد: شهروندان با مشاهده هر گونه مورد خطر آفرین از حوادث برق‌گرفتگی و برخورد شیئی با شبکه‌های برق با سامانه حوادث 121 تماس بگیرند.

انتهای پیام/63001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول