اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق آموزش و پرورش رودبار:

همه روستاهای رودبار مدرسه و معلم دارند

خبرگزاری فارس: رئیس سابق آموزش و پرورش شهرستان رودبار گفت: امروز همه روستاهای رودبار از نعمت مدرسه و معلم برخوردار هستند اما کمبودهایی در زمینه نیروی انسانی وجود دارد.

همه روستاهای رودبار مدرسه و معلم دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار حمزه زمانی در آیین معارفه رئیس جدید آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: در طول مدت مدیریت در این نهاد ابتدا آسیب‌شناسی می‌کردیم و بعد با برنامه‌ریزی و هدفمند حرکت کردم.

وی افزود: در سال 85 مواجه با ترک تحصیل دانش‌آموزان در مقطع متوسطه شدیم و در این زمان بازماندگان و ترک تحصیل کنندگان در شهرستان رودبار آماری قابل تأمل بود که به همین دلیل توسعه مدارس شبانه‌روزی را در پیش گرفتیم.

زمانی با بیان اینکه در این راستا تعداد این آموزشگاه‌ها از هفت مدرسه به 12 مدرسه شبانه‌روزی افزایش یافته است، تصریح کرد: آمار دانش‌آموزان نیز یک‌هزار و 503 نفر افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه امروز همه روستاها از نعمت مدرسه و معلم برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: البته کمبودهایی نیز هست که باید در این زمینه تلاش شود از جمله آن کمبود نیروی انسانی است که دلایل خاصی دارد.

رئیس سابق آموزش و پرورش رودبار با بیان اینکه 128 مدرسه در شهرستان رودبار احداث شده است، گفت: پنج معلم ‌سرا، شش سوله نمازخانه و سه سوله کارگاهی در هنرستان‌های فنی احداث شده و رشد در رشته‌های فنی‌ و کاردانش یک‌هزار و 300 درصد است.

زمانی با اشاره به جذب اعتبارهای خیران اذعان داشت: ساخت هنرستان کشاورزی، ساخت مدرسه راهنمایی دخترانه حیدرآباد و احداث مدرسه ابتدایی توسط خیر بومی از جمله اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام/80002/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول