اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استانداری مرکزی:

شناسایی مصادیق امر به معروف در ادارات ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی بر لزوم شناسایی مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در ادارات استان تاکید کرد.

شناسایی مصادیق امر به معروف در ادارات ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالقاسم نصراللهی  ظهر امروز در همایش قانونمداری، وجدان کاری و سلامت اداری به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر در اراک افزود: تبیین مصادیق امر به معروف و نهی از منکر و شناسایی مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در ادارات استان امری ضروری است که مدیران دستگاه‌ها باید در این راستا بکوشند.

وی تصریح کرد: ادارات باید با برگزاری نشست‌های مختلف راه‌های احیا و نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر را شناسایی و استخراج کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی با تاکید بر اینکه توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در ادارات ایجاد نظم و نهادینه شدن فرهنگ کار را به دنبال دارد، اظهار کرد: تکریم بیشتر ارباب رجوع و سر و سامان دادن به امور از دیگر آثار و برکات پرداختن به فریضه امر به معروف در دستگاه‌ها و ادارات است.

نصراللهی تاکید کرد: تمام مدیران ادارات و کارخانجات استان باید در ترویج این فریضه الهی اهتمام کنند.

به گفته وی مدیران دستگاه‌های اجرایی و کارخانجات استان باید نسبت به ترویج و تحقق فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در استان برای داشتن جامعه‌‌ای سالم تلاش کنند.

وی با اشاره به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه خاطر نشان ساخت: امر به معروف و نهی از منکر در فرهنگ اسلامی، مانند جریان خون در رگ‌های یک پیکر است و عدم توجه به این مهم مرگ تدریجی امت اسلامی را رقم خواهد زد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی گفت: از نظر دین مبین اسلام بهترین ویژگی امت اسلامی انجام امر به معروف و نهی از منکر است که می‌طلبد مسلمانان به این اصل اساسی توجه داشته و در راستای گسترش این فرهنگ بکوشند.

انتهای پیام/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول