اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کار‌گروه اشتغال سیستان‌و‌بلوچستان:

شرکت ملی گاز سیستان‌وبلوچستان از تعهدات ایجاد اشتغال عقب مانده است

خبرگزاری فارس: دبیر کار‌گروه اشتغال سیستان‌وبلوچستان گفت: تعهد ایجاد اشتغال شرکت ملی گاز یک‌هزار نفر بوده که تاکنون هیچ موردی محقق نشده و این شرکت از تعهد خود بسیار عقب است.

شرکت ملی گاز سیستان‌وبلوچستان از تعهدات ایجاد اشتغال عقب مانده است

عبدالجلیل شهنوازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان، به اختصاص یک‌هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار به بخش بنگاه‌های زود‌بازده اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر حدود یک‌هزار و 300 میلیارد ریال اعتبار به بخش بنگا‌ه‌های زودبازده اختصاص داده شده و این مبلغ اکنون در بانک‌های عامل موجود است اما سرمایه‌گذاران استقبال نکرده و دستگاه‌ها ملزم به پیگیری موضوع شدند.

وی افزود: مقرر شده دستگاه‌ها نسبت به تشویق سرمایه‌گذاران به بخش بنگاه‌های زود‌بازده تلاش کرده و منتظر نباشند فردی به آنها مراجعه کند، همچنین دستگاه‌های مربوطه باید سرمایه‌گذاران را پیدا کرده و به آنها پروژه معرفی کنند.

دبیر کار‌گروه اشتغال سیستان‌وبلوچستان آغاز طرح بنگاه‌های زود‌بازده را از سال 84 عنوان کرد و‌ ادامه داد: سود تسهیلات این بنگاه‌ها 21 درصد بوده و برای تأسیس کارخانه‌های بزرگ است و افرادی که آمادگی و توانایی تأسیس داشته باشند، می‌توانند از این تسهیلات بهره‌برداری کنند.

شهنوازی به عقب بودن برخی دستگاه‌ها از تعهد ایجاد اشتغال‌ خبر داد و گفت: تعدادی از دستگاه‌ها از تعهد اشتغال خود عقب بوده که جهادکشاورزی، صندوق مهر امام‌ رضا (ع) و شرکت‌ گاز استان از جمله این دستگاه‌ها هستند.

وی ادامه داد: مسئولان جهادکشاورزی قول تحقق میزان تعهد را تا پایان سال داده‌اند.

دبیر کار‌گروه اشتغال سیستان‌‌وبلوچستان در مورد میزان تعهد و تحقق اشتغال شرکت ملی گاز عنوان کرد: تعهد ایجاد اشتغال شرکت ملی گاز استان یک‌هزار نفر بوده که تاکنون هیچ موردی محقق نشده است و یا اطلاعات مربوطه به اشتغال ایجاد شده در سامانه ثبت نشده و یا عملاً هیچ اشتغالی ایجاد نکرده‌اند.

شهنوازی خاطرنشان کرد: البته نماینده این دستگاه‌ هم در کار‌گروه اشتغال هفته گذشته حضور نداشت که مقرر شد کتباً به این دستگاه تذکر داده شود.

انتهای پیام/75002/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول