اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری:

توسعه کشاورزی اولویت اول اشتغال‌زایی در چهارمحال و بختیاری است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای تحقق سند اشتغال استان، توسعه کشاورزی باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

توسعه کشاورزی اولویت اول اشتغال‌زایی در چهارمحال و بختیاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا فروزنده پیش از ظهر امروز در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان لردگان با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم، اظهار داشت: طی 11 جلسه توسعه کشاورزی شهرستان لردگان اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 200 میلیون تومان جذب شده که این آمار نشان‌دهنده وضعیت نامطلوب جذب اعتبارات این بخش است.

فروزنده افزود: این در حالی است که باید از سوی این کارگروه حداقل 15 میلیارد تومان اعتبار جذب می‌شد و متاسفانه این امر به خوبی محقق نشده است.

وی بر ضرورت توجه بیش از پیش مسئولان ذی‎ربط به بخش توسعه کشاورزی شهرستان لردگان تاکید کرد و گفت: عملکرد توسعه بخش کشاورزی این شهرستان قابل قبول نیست و مسئولان ذی‌ربط باید با تلاش ویژه در این راستا گام‌های بیشتری بردارند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فرهنگ توسعه کشاورزی در فضای این شهرستان غالب نیست، تصریح کرد: باید با فرهنگ‌سازی به موقع اهمیت توسعه بخش کشاورزی برای مردم این شهرستان تبیین شود و آن را به یک فرهنگ غالب تبدیل کرد.

فروزنده با بیان اینکه توسعه کشاورزی باید در راس برنامه‌های اشتغال‌زایی استان قرار گیرد، اظهار داشت: این استان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالایی در بخش کشاورزی برخوردار است و اگر بخواهیم در این استان اشتغال‌زایی را رونق ببخشیم باید توسعه کشاورزی را در اولویت برنامه‌ها قرار دهیم.

وی به ظرفیت‌های شهرستان لردگان در حوزه زنبورداری اشاره کرد و گفت: مسئولان ذی‎ربط باید با اختصاص اعتبار لازم به این بخش در تشویق مردم به این فعالیت‌ نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

فروزنده بر ضرورت شناسایی شغل‌های اولویت‌دار این شهرستان تاکید کرد و افزود: در همین راستا نباید تنها به گزارشات اکتفا کرد چراکه بسیاری از این گزارشات قابل قبول نیستند و نمی‌توانند در پیشبرد امور ما را یاری دهند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: هر یک از طرح‌های کشاورزی که در کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان تصویب شده است امور آب موظف است آب مورد نیاز آن‌ها را بر طبق دستورالعمل تامین کند.

انتهای پیام/68001/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول