اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از شبکه‌های سراسری تلویزیون صورت می‌گیرد

پخش زنده مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حاجی‌آباد

خبرگزاری فارس: امام جمعه حاجی‌آباد گفت: امسال نیز همچون سال گذشته مراسم عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به صورت زنده از شبکه‌های سراسری تلویزیون پخش می‌شود.

پخش زنده مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حاجی‌آباد

حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاجی‌آباد اظهار داشت: امسال دومین سال است که توفیق داریم برنامه عزاداری روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی از حاجی‌آباد را با کمال افتخار به صورت زنده از شبکه سراسری تلویزیونی پخش کنیم و اجرای برنامه امسال همچون سال‌های گذشته با همکاری تمام نهادها و دستگاه‌های اجرایی و هیئت عزاداری و دوستداران سیدالشهدا و اهل‌بیت انجام خواهد شد که جا دارد از همکاری خالصانه همه این عزیزان که با وحدت و همدلی پای کار هستند  تشکر و قدردانی نمایم.

وی ادامه داد: با توجه به تجارب و استقبال خوبی که سال گذشته صورت گرفت مراسم عزاداری را با برنامه‌تر و منسجم تر در محوطه امامزاده سید محمد(س) برگزار می‌کنیم.

امام جمعه حاجی‌آباد افزود: امسال تصاویر مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی حاجی‌آباد از شبکه های یک، دو، سه، چهار، خبر، جام.جم، سحر و شبکه استانی پخش خواهند شد.

وی در خصوص زمان شروع مراسم به صورت زنده بر روی شبکه‌ها گفت: در روز تاسوعا مراسم از ساعت 8.5 صبح تا قبل از نماز ظهر و عصر و نیز از ساعت 14 تا قبل از نماز مغرب و عشاء ادامه خواهد داشت و در روز عاشورا که با فشردگی برنامه عزاداری و مراسم حرکت هیئت‌ها همراه خواهیم بود از صبح آغاز شده و با نماز ظهر عاشورا پایان خواهد یافت.

مختاری در پایان از همکاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس و تمام نهادها، ارگان‌ها و افرادی که به هر نحو در انجام این برنامه این مجموعه را یاری می‌دهند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول