اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا:

بسیج به عنوان یک رسانه چند محوری در سطح کشور مطرح است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا گفت: در حال حاضر بسیج به عنوان یک رسانه چند محوری در سطح کشور مطرح است و در بسیاری از حوزه‌ها به عنوان یک تشکل اثرگذار فعالیت می‌کند.

بسیج به عنوان یک رسانه چند محوری در سطح کشور مطرح است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حمید مرادی ظهر امروز با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایجاد تشکل مردمی بسیج به عنوان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران مطرح است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بسیج به عنوان بزرگ‌ترین تشکل مردمی در سطح جهان مطرح است که بدون شک، حاکی از جایگاه فاخر این نهاد در عرصه‌های مختلف است.

مرادی با اشاره به فعالیت‌های بسیج در دوران گذشته افزود: گذر زمان حقیقت بسیج را برای همگان آشکار کرده است و امروز بسیج در بسیاری از فعالیت‌های بزرگ و گسترده کشور نقش قابل توجهی را ایفاء می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با اشاره به دلایل ماندگاری و جاودانگی بسیج در طول چهار دهه گذشته گفت: ایمان، رشادت، ایثار و از خودگذشتگی جزو مهم‌ترین دلایل ماندگاری این تشکل مردمی در دوران گذشته به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: وظایف و مأموریت‌های بسیج بر اساس موقعیت‌های مختلف تغییر کرده است و این نهاد بر اساس هوشمندی نیروهای تلاشگر خود در تمامی این عرصه‌ها موفق بوده است.

مرادی با اشاره به جایگاه برجسته بسیج در سطح شهرستان شهرضا گفت: مردم این شهرستان به همان شکلی که در دوران دفاع مقدس بیش از 7 هزار نفر از فرزندان خود را به جبهه‌های نبرد اعزام کردند در حال حاضر نیز با فعالیت‌های گسترده و شایسته همواره به عنوان سه شهرستان برتر استان در حوزه فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف مطرح هستند.

وی اضافه کرد: بر اساس آمار و اطلاعات موجود حدود 60 درصد از مردم شهرضا عضو پایگاه‌های مقاومت بسیج هستند که حاکی از فرهنگ متعالی مردم این شهرستان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با اشاره به رویکرد فرهنگی بسیج در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان گفت: در دوران گذشته فضای مجازی به عنوان یک ابزار برای دستیابی به اهداف شوم دشمنان مطرح بود و این در حالی است که با تدبیر هوشمندانه سربازان، فضای مجازی بسیاری از توطئه‌های دشمنان در این فضا خنثی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در شهرضا گفت: غبارروبی مزار شهدای والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس، برگزاری دعای ندبه، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برگزاری نشست‌های بصیرتی با محوریت اقتصاد مقاومتی، مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، همایش تجلیل از پیشکسوتان بسیجی و دیدار با روحانیون و امام جمعه شهرضا جزو مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در سطح شهرستان شهرضا است.

انتهای پیام/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول