اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آستارا خبر داد

برپایی اجتماع بزرگ بسیجیان عاشورایی در آستارا

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه آستارا از برپایی اجتماع بزرگ بسیجیان عاشورایی و هیئت‌های مذهبی در هفته بسیج این شهرستان خبر داد.

برپایی اجتماع بزرگ بسیجیان عاشورایی در آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، احمدرضا منشوری بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج این شهرستان با تسلیت به مناسبت سوگواری سالار شهیدان ابا عبدالله‌الحسین(ع) اظهار کرد: محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر است که مزاج روحی و جسمی انسان‌ها کاملا خدایی و پرتو نور چشم دل افزون می‌شود.

وی شعار هفته بسیج امسال را بسیج امتداد عاشورا عنوان کرد و افزود: امسال هفته بسیج مقارن با دهه نخست ماه محرم دهه امر به معروف و نهی از منکر است که این روزها با سالروز فرمان تاریخی تشکیل بسیج مستضعفان مقارن با روز عاشورای حسینی است و مردم ایران اسلامی ندای هیهات من‌ا‌لذله را به گوش جهانیان می‌رسانند.

این مسئول با بیان اینکه هفته بسیج امسال حال و هوای دیگری دارد و تمام ذهن‌ها و دیده‌ها رو به کربلای حسینی است تصریح کرد: بسیج یک قدرت اجتماعی توانمندی بوده که خمیر مایه اصلی تشکیل آن، معنویت و ولایت‌مداری و اخلاق و ایمان است.

وی ادامه داد: بسیج با پیروی از امام حسین (ع) با تدبیر عمل می‌کند زیرا شهادت منطق زیبای اوست که بوی آن از شکوفه‌های شجره طیبه همواره به مشام می‌رسد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا، هفته بسیج را فرصت مناسبی برای بصیرت‌افزایی و ارائه خدمات متنوع فرهنگی به مردم مومن و ولایی آستارا دانست و خاطرنشان کرد: در هفته بسیج امسال 30 برنامه مختلف فرهنگی با حضور فعال اعضای بسیج مردمی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت هفته بسیج و نقش بسیج در اقتدار و سازندگی کشور یادآور شد: برگزاری این برنامه‌ها و همایش‌ها با هدف آشناسازی مردم و به‌ ویژه جوانان با مقام بسیج و بسیجی در کشور و عمق‌بخشی به بسیج صورت می‌گیرد.

منشوری از برگزاری اجتماع بزرگ هیئت‌های مذهبی ویژه نونهالان عاشورایی بسیج، همایش بزرگ نوجوانان بسیجی و هیئت‌های مذهبی متشکل از حلقه‌های صالحین خبر داد.

وی، برگزاری اجتماع بزرگ هیئت‌های پیشکسوتان عاشورایی پیر غلامان حسینی خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان آزادگان و رزمندگان (پیشکسوتان عاشورایی)، اجتماع بزرگ هیئت‌های جوانان حضرت علی اکبر (ع)، همایش منتظران موعود، همایش زینبیون و اجتماع بزرگ بسیجیان عاشورایی و هیئت‌های مذهبی را از جمله برنامه‌های مختلف فرهنگی سپاه آستارا در هفته بسیج عنوان کرد.

انتهای پیام/84001/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول