اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) آوج:

بسیج تداوم‌بخش مکتب عاشورایی است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج گفت: بسیج امتداد‌ دهنده مکتب عاشورایی و اهل بیت است.

بسیج تداوم‌بخش مکتب عاشورایی است

حسین آقامرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری ابا‌عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: مکتب عاشورا همواره در بین بسیجیان و رهپویان راه ولایت زنده بوده و امروز بسیجیان با الگوگیری از فرهنگ عاشورا در راستای دفاع از مظلومان و مبارزه با مستکبران در سراسر جهان گام بر می‌دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج افزود: دشمنان و کینه‌توزان امروز درصددند تا با انواع ترفند‌ها و نقشه‌های شوم خود جمهوری اسلامی را از پای در آورده و سبب یأس ملت از دست‌یابی به آرمان‌های متعالی شوند که قطعأ بصیرت و بیداری عمومی ملت چنین اجازه‌ای را به هیچ یک از آنان نداده و آنان را در دست‌یابی به اهداف خویش ناکام می‌گذارد.

وی با اشاره به تقارن هفته گرامیداشت بسیج با دهه اول ماه محرم تصریح کرد: برنامه‌های ویژه‌ای از سوی سپاه ناحیه آوج برای این ایام پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است که با محوریت فرهنگ عاشورایی و بصیرت اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج افزود: جایگاه و نقش آحاد بسیجیان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و به‌ ویژه در عرصه جنگ نرم و تهاجم ضد فرهنگی و دینی بسیار حساس بوده که می‌طلبد بسیجیان با الهام از مکتب اسلامی در مسیر اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بردارند.

آقامرادی ادامه داد: رهنمود‌ها و سخنان حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون سرلوحه اصلی بسیج و آحاد بسیجیان قرار داشته و پیروی از رهنمود‌های ولایت فقیه تا به امروز رمز سعادت و کسب‌ پیروزی‌ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه هم‌زمان با نخستین روز از هفته بسیج که به نام روز حضرت ابا‌عبدالله الحسین (ع) الگوی شجاعت بسیجی نام‌ نهاده شده است، تعدادی از بسیجیان شهرستان آوج با امام جمعه این شهرستان دیدار می‌کنند، تصریح کرد: برپایی مسابقه‌ سراسری کتابخوانی توسط حوزه بسیج شهری، نشست منتظران موعود و نشست بصیرتی، اجتماع بزرگ بسیجیان و نونهالان عاشورایی، اجتماع بزرگ بسیجیان عاشورایی، برپایی مسابقه قرآن، برگزاری یادواره شهدای روستای شاخدار، همایش سیاسی، جلسه سرگروه‌های صالحین، برگزاری دعای ندبه، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و غبار‌روبی و عطرافشانی مزار‌های مطهر شهدا از ویژه‌برنامه‌های پیش‌بینی و هماهنگ‌ شده برای هفته بسیج در این شهرستان است.

انتهای پیام/77005/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول