اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عنبرآباد:

ائمه ‌جماعات نقش پدر معنوی را برای بسیجیان ایفا کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهرستان عنبرآباد گفت: باید ائمه‌جماعات نقش پدر معنوی را برای بسیجیان ایفا کنند تا بتوانیم در مسیر حرکت معنوی جامعه آن رشدی را که انتظار است، داشته باشیم.

ائمه ‌جماعات نقش پدر معنوی را برای بسیجیان ایفا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، اسفندیار سنجری عصر امروز در جمع ائمه‌ جماعات و فرماندهان پایگاه‌های بسیج این شهرستان اظهار داشت: با توجه به تقارن هفته بسیج و دهه محرم باید در راستای ترویج فرهنگ اسلامی نقش پررنگ‌تری را ایفا کنیم و از ظرفیت این دهه بزرگ بالاترین بهره را در مسیر تقویت روحیه ایثار و فداکاری ببریم.

وی افزود: نقش ائمه‌جماعات در کنار بسیجیان در سطح مساجد شهرستان یک نقش هدایت‌گر است و قطعا بسیجیان پایگاه‌ها که خود مسجدی هستند و با ارتباطی که با ائمه‌جماعات مساجد دارند در ترویج معنویت در جامعه می‌توانند کار‌ساز باشند.

سنجری تصریح کرد: باید ائمه‌جماعات نقش پدر معنوی را برای بسیجیان ایفا کنند تا بتوانیم در مسیر حرکت معنوی جامعه آن رشدی را که انتظار است، داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: زمینه رشد معنوی جوانان و نوجوانان بر‌عهده ائمه جماعات و روحانیت است که با برنامه‌های فرهنگی متناسب با نیازهای جوانان که تشنه معنویت هستند، بایستی اجرا کنیم.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهرستان عنبرآباد بیان داشت: پایگاه‌های بسیج در کنار مساجد قرار گرفته‌اند تا این دو مکان از ظرفیت یکدیگر استفاده و بهره کافی را ببرند.

به گزارش فارس در این همایش تعدادی از ائمه‌جماعات مساجد شهرستان عنبرآباد به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/8005/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول