اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب:

273 مبلّغ برنامه‌های ماه محرم در میناب را پوشش می‌دهند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب گفت: 273 روحانی و مبلّغ برنامه‌های سوگواری سید و سالار شهیدان در دهه نخست محرم در این شهرستان را پوشش می‌دهند.

273 مبلّغ برنامه‌های ماه محرم در میناب را پوشش می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد بنی‌خزایی صبح امروز در نشست شورای اداری میناب با بیان اینکه شور و شعور حسینی محور اصلی برنامه‌های محرم است، اظهار داشت: در این زمینه برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: در راستای هدفمندسازی برنامه‌های دهه نخست محرم نشست‌های متعددی با عنوان «بایدها و نبایدهای محرم» با بخشداران، دهیاران، شوراهای اسلامی و مسئولان هیئت‌های مذهبی برگزار شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب همچنین همایش روحانیون با عنوان طلایه‌داران تبلیغ و چاوش‌خوانان، برگزاری دوره عرفان اسلامی، برپایی دوره آموزشی ویژه معلمان و معاونان پرورشی مدارس و گفتمان‌های دینی در مدارس و دانشگاه‌ها را به عنوان دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی در استقبال از ماه محرم ذکر کرد.

این مسئول در ادامه از اعزام 273 مبلّغ و روحانی به مناطق مختلف میناب خبر داد و گفت: این تعداد را روحانیون اعزامی و بومی تشکیل می‌دهند که برای پوشش برنامه‌های دهه اول ماه محرم و حضور در مساجد و حسینیه‌ها به روستاها و بخش‌ها اعزام شده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری نشست مشترک با اداره اطلاعات و امام جمعه شهرستان با هدف ساماندهی اعزام مبلّغان، تهیه و توزیع اقلام نذری بین هیئت‌های مذهبی و ثبت و صدور مجوز برای 43 هیئت مذهبی دانش‌آموزی، هماهنگی با نیروی انتظامی و پلیس برای حفظ و ایجاد امنیت جلسات مذهبی و تهیه متون تبلیغی از منابع معتبر برای مبلّغان را به عنوان دیگر اقدامات این اداره نام برد.

وی همچنین اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری میناب در راستای همکاری با هیئت‌های مذهبی و رفع مشکلات آنان را ستودنی و قابل تقدیر دانست.

انتهای پیام/88004/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول